~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

aBak AsaM pEdAs

arInie luncH aku kAt aBAk Asam pEDAs. tHe gLam0r0us asAm peDAs kAt daErah p0ntiAn. kAlau zaMAn aku sek0lah duLu, seTiAp aRi selAsa abAk Ade juAl nasi beriAni. diA puNye nAsi beRiani meMAng pOwER...marVelouS... tApi seMEnjAk aDenye tAnJung Bin nie Abak dAH tak Jual laGi nasI bEriani dia yAng powerfull tu. aGaknyE daH tAk CukUp tAngan k0t. yezZaaaa....0n mY wAy bAck, aKu menJAdi peNumpAng jEnAn (n0h) and t0mY. cErita pAsal p0kok k0pi, t0my tAk penAh teng0k p0kok k0pi rupeNye... tApi aPe nak HerAn tu smuA smAll mAtter. s0 teruS aku terinGat zamAn kegEmilAngan arWAh NenEk, wat K0pi kamPung sendiRi. meMAng seDAp hAsil kerJA tANgan nenEk. aDe uuUuummmppphhhhhh...pAda Aku tAkde siApa yAng b0leh LAwan k0pi kAmpuNg nenEk nIE. pArt pAling yAng Aku sUke, biLE timE nenEk nAk mengepIt buAH k0pI yAng dAh mAsAk. aKu AntaRA cuCu yAng pAliNg nAkal bAwAk mAin pengepIt buAh k0pi tu. sAmpAi pAtah Aku kerJA kAn pengEpit k0pi nenEk, aNd paDA mAsa tU neNEk AkAn cAKAp "agAhaaa nANak yEhhhh" Eheheheheh 0rAng buGis jE yAng pAhAm bAHaSA niE... yeZzzzaaaaa naMun SekArAng hAnye tingGAl KenAngAn, nenEk pun dAh lamE takDe. nAk minUm k0pi kenElah beli yAng kAt kEdAi puNyEee... tApi apA yAng pAsti k0pi sekarAng tiAda tAndingAnnya ngAn k0pi kAmpung yAng nenEk buAt...

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.