~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

mY sAturDay wiTh pAintball...

aRi sabTu wakTu aku bekErja, bUt f0r th0se w0rkinG wiTh g0vermenT...hArI saBtu mErupAkan hAri cUti bAgi meRekA...Wooowwww sEron0knyeeee!!! dApAt berCuti aRi sabtu and AhaD. tApi tu tAk MEnjadi MAsalAh bAgi 0rAng2 yAng dAH biASa bekErja and HarDworking mAcam Aku nIe...Haizzzz...hmMmmmm as usUal aKu beKerja sePerti bIasa, tHen ArI saBtu pAling besT perGi KerjA, seBab tiAdanye jEmmmm...0rAng bAnyak Cuti daa pada ari sabtU. SebAb tu tAk Jemmm...tApi uNtuk hAri2 lAin jAngan HaRap laAaa jAlan nAk lenGAng. kul 12.00 tIMe reHat, mEmber2 ajAk pegi mAin pAintball kat Tg Piai. GiLE!!!! Erkkkk kiTe 0rAng mAsih laGi WarAslahhh...biAsalahhh ArI sAbtu kejE tak BAnyAk...So bolEh pegi mAin paintball keJap. TApi unTuk kAli inI orAng tAk RAmai. Ade 6 OranG Jerkkk. So 3 vs 3 lah, jAdilah aSAl jANgan mAin SowAng2. yAng besT nyerrr aku dapAt tembAk mengeNa saSArannya..Walaupun tAk tEpatttt, jADilAh Asal KEnAaaa...Ehehehee...DApatlAh gAk MEnggunAkan Skill yAng aKu pElAjAri mAse mEnJAdi sEorAng GuRu...yezzzaaaaaa...SyOkkkkk tauuuu...SApe yAng taK peNAh trY lAgi, bAik SeseKAli trY mAin Paintball nie. aDe kePuasan di Sini...bAgi Yang tAk Penah mAin, Alahhh belAsah Aje...Aku tenG0k ade yAng main jeNIs berani mAti punye. SeranG SemaCam aje, ade gAk yAng mEnyuSun stratEgi tapi tAk kuRang jugAk yang mAin CAm "BELON ACAR" buKAn 0rang lAin, KAwan Aku senDiri cAmtu, (E.J and sEpul KEciK) 2 oRang mAmat Nie, kalAu mAin meMAng TAk Reti DuDok diAm puNye. berLAri saNE SinI, 0rAng yAng teNGok jAdi PeNAt. Hahhhhahhh..Really TAk TiPU punye... bak KAte 0rANg "Tak CubE tak TAhu", "Tak KenAl mAka tAk CinTA"... Ape lAgi Jommm lah MAin PAintball...meRAsai pepErangan yaNg kiTE AturkAN...."hIDup paintball" wachaaa...

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.