~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Cuti Di Hari Jumaat

Hari jumaat merupakan ari cuti bagi aku. Ahhaksss bukan aku dapat cuti tapi aku amik cuti then sambung sampai ari ahad. Woowww Weeee cuti 3 hari, Syokkkk nye bile bercuti panjang. Tapi aku bukan saje-saje nak amik cuti. Aku pegi settlekan passpord aku and kete aku. So ari jumaat tu, pagi-pagi lagi aku dah gerak. Dari Taman U aku bergerak ke Wisma Persekutuan. Perghhhh jalan jem plak kat bandar, ade xcident plakkkk... ahhhh sudahhh. kite nak cepat time tu lah ade xcidentlah ape lahhh... Hehehehhh... K takpe, sesungguhnya itu semua menguji kesabaran aku... So aku sampai kat Wisma Persekutuan kul 9.45 pagi. Erkkkk parking plak penuhhh, i have no choice, aku pun pegi park kat Wisma Johor or Menara TGB. Passpord aku settle dalam kul 10.40 pagi, adelah dekat sejam menunggu turn aku sampai. Nasib baik tak ramai orang. Kalau tak jenuh aku menunggu. And then aku pun zooommmmm, meneruskan destinasi ke EON Kulai untuk servis kete aku pulak. Pun kene tunggu dalam setengan jam lebih cikit. Sampai kat EON dalam kul 11.15, adoiiiii udah le tak sarapan pagi lagi. Nasib baik le EON nie dekat ngan Mc Donalds, tu yang aku suke servis kete kat EON Kulai nie. Boleh makan Mc'D sementara menunggu kete di servis. Heheheh... Makan burger, tunggu lagi makan kentang tunggu lagi makan aiskrimmmm wowwww Mc Flurry Oreo. Yummmmyyy... "I'm Lovin it"

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.