~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Reunion di My Friends Corner

My friends menjadi medan perjumpaan aku dan kawan2, setelah hampir 5 bulan tak bertemu. Sepatutnya setiap awal bulan ada perjumpaan seperti yang dirancangkan. Tapi oleh kerana dlm masa 5 bulan nie masing2 sibok, tak dapatlah nak berjumpa. Hiskkk terubat rase rindu bila dapat jumpe ngan dia orang nie. Pun begitu masih ade yang tak dapat nak men'joint'kan diri atas sebab2 tertentu. Mmm mungkin raye nie baru leh jumpe smua kot. Ahaksss... Bila dah lama tak jumpe, macam2 topik perbualan yang aku dan kawan2 bualkan. Huhuhu seronotnye... mana taknye, jumpe2 anak syam si cepol nie pun dah besar. Dah nak dapat adik pon. Le' plak menghitung hari melahirkan baby sulong dier. Smoga dia selamat nanti. Tengokkan gelagat cepol teringat plak kat anak Arien yang umornye lebih kurang sebaya. Ligatnya pun same. Hehehe.. Tengok jelah gambo yang sempat aku snap semalam.

So perjumpaan kali nie masing2 datang berpasangan. Le' vs Wan and anak buahnya, Syam vs Ida & Cepol, Jijie vs Shahrul dan Fendy vs Azi. Aku, along and alang plak macam biasalah 'loneranger'. Heheheee leksss nanti kita bawak plak pasangan masing2 ehh.. Wakakakah...

3 Ng0mel-ng0mel:

seLf rEstrained... said...

gI mY friend tak ajak... waaa....
ade En A***** TUn taK cakaP...waaaaa....

Lieya said...

Haiskkk along & alang tu kawan seperjuangan aku gakler. Watpe nak bawak En. A***, kalau dia bf aku blehlah aku bawak jumpe kawan2. Apalaa ko noh...

Hmmm camne nak ajak k.na jauh sesangat... hehehe

Lieya said...

hishhh... mengarotsss aje...TAKDE MAKNANYA En. A*** jadi bf aku. Ko janganlah nak mengapi2kan k.ina tu ehh noh. Wat penat ko type jerkk... Muahahahaa...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.