~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

biLe aKu daN wanChai D' tahAp kRitikAL

Bersarapan di desaru, makan tengahari di Johor dan makan malam kat umah sendiri. Haaa itu yang berlaku biler aku dan wanchai berada di tahap kritikal… Kehkehkeh… Sememangnya inilah yang berlaku, cerita sebenar bukan rekaan semata-mata. Perjalanan yang mengambil masa lebih kurang 3 jam dari umah aku ke Desaru. Sampai di Desaru kaMi terus menuju ke Restoran Desa dan membuat pesanan untuk mengisi tuntutan perot masing2 yang lapo nie. Setelah selesai kaMi bersarapan, kaMi nikmati keindahan laut sejenak sambil menghirup udara manis pantai dan dialunkan dengan original melodi dari kicauan burung2 yang merdu bunyinye… selepas tu aku pandu kereta aku menuju ke Tanjung Balau plak, pun sekadar menghirup udara segar dari kereta aku yang bergerak. Kemudian aku pandu kerete aku menuju ke Johor pulak. Sampai di City Square jam dah menunjukkan pukul 2.00 petang… kalau tak silap aku r. Pusing2 dan tibe2 terfikir nak tengok wayang plak. Tiket wayang yang kaMu beli tayangannye pada pukul 4.45 petang. Selepas beli tiket wayang kaMi pegi makan tengahari kat food-court terdekat. Malas nak jalan jejauh sebab perot kaMi dah pelbagai irama. Selesai makan kaMi meronda2 ke segenap ruang City Square tu. Turun naik turun naik sehingga tak sedar jam dah pukul 4.55 petang. Nasib baiklah ditayangkan iklan dulu bukan terus cerita. So citer yang kaMi tengok ialah SUMOlah… Wahhh syiokkkk giler. Citernyer biasa jerk tapi memang fun habis. Naik sakit perot and sakit pipi aku kerana terlalu banyak sangat ketawe.
Kemudian selepas tengok SUMOlah kaMi pun berangkat pulang, dan sebelum tuh tak lupe pekene coffeebean duluuuu… Barulah sempurna perjalanan kaMi…
wanchai t0 bE mR. sHrek.. b0leh keR???

aku ngAn geNg sHrek

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.