~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

aKu takut uTk mengHadaPinya...

Memandangkan hari ni dah hari isnin 13 Oktober, maka tak sampai 2 hari saja lagi aku akan memasuki dewan bedah... guLpppphhh... aku takut gile...ade ke patut kawan2 aku gelakkan aku. Tak sen0hn0h betul. Bukannya sengaja aku nak takut 0r buat-buat tak0t. Mase time pegi wat check-up tu pun punyelah sej0k tangan aku, macam baru dikeluarkan dari freezer. Terlantar sakit kat spital pun tak pernah, inikan lagi tibe-tibe terus nak mengadap operation Huhuhuuuhuuuuu....

Rabu nie aku akan menjalani satu pembedahan dimana sedikit tisu dalam badan aku yg menyakitkan aku dan yg akan memudaratkan aku akan dikeluarkan... aku berharap dan berd0a kepada-NYA sem0ga pembedahan ini berjaya dan berjalan dengan lancar... Wahai kawan-kawan yg budiman, t0long d0akan pembedahan aku ini berjalan dengan lancar tanpa ade kesulitan dan sem0ga aku sembuh seperti 0rang lain... Aminnnnn...

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.