~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Alahaiii cerita semalam

Dah masuk 3 hari aku kat KL nie, macam2 hal yg berlaku. Semalam salah seorang member training aku dah kehilangan wang sebanyak RM450 kat hotel penginapannya. Ape ehh name hotel tu aku lupe plak, tengahari semalam mase nak bayar makanan baru dia pasan yg duit dia hilang. Dia check-in kat hotel tu lebih kurang kul 2 pagi pastu handbag dia tertinggal kat receptionist. Pastu salah sorang dari receptionist tu hantarkan handbag dia. So dia tak tau kat mane duit dia tu hilang. Nak kate mase dia naik train tak mungkin sbb yg hilangnya hanye duit jerk. So aku tengah menunggu jawapan dia hari nie. Hehehe kepohnye akuuuuu...

Hemm semalam petang mase nak kuar parking dari Wisma Havela Thakardas, dibelakang Wisma Sime Darby tibe2 ade sorang uncle nie dok sergah aku ngan member2.

"Heyy.. u orang punye kereta ker itu wira hitam"

Aku yg sah2 memang tak boleh kene sergah nie pun ape lagi... terkejottt sakannnlahh. Adoiiii uncle nie kot ye pun marah berbudi bahasalah sikittttt... Siap tunjuk tu sign board "Season Parking" kat kite orang.

"U orang mari sini i tunjuk u mane boleh parking mane tak boleh parking."

"U orang tak tau bace ker??"

Dah lah dengan muke menyingeee.. Iskkk terkulat2 kite orang semua. Yg member aku 2 orang nie lagilah diam seribu bahasa.. Aisskkk aiksss.. Serius!!! mase aku nak masuk parking tu mmg aku tak perasan langsung signboard "Season Parking" tu. Sudahnya aku mintak maaf jelah sebab dah sah aku salah. HUhuhuhuuuu.. nasib baik uncle tu mintak bayar 5 hengget jerk...

So untuk hari nie, masuk hari kedua aku training. Mmmm boring giler ngan chekgu yg mengajar nie. Sebijik macam mengajar budak sekolah. Asal laaa HQ punye budak nie pegi amik vendor yg baru... tempat training yg lame tu dah ok sangattttt dahhh... Adesss Adesss... Nak ke tak nak ke ikutkan ajerk laaa...

2 Ng0mel-ng0mel:

Nurmala Mazlan said...

Isk..uncle tu x boleh tegur elok² ke?? Lempang muka tu karang..wak!!!!

Lieya said...

Kekekkeekehhh.. tuh laaa.. dah terkezott beruk semalam pastu bleh lak dia marah2 depan orang ramai. Malu giler... Orang lalu lalang plak dok tengok senyum2...

Pikir jerk la kite nie salahhhh.. terpaksala dengarkan ajerkkk ape yg dia cakapppp... Ahahahahhahhhh

Eh mala kat mane?? Jom la turun MV.. Hehehehe

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.