~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Tag & award from Ell

1. How tall should he be?

Kurus tinggi

2. What hair colour should he have?

Hitam berkilat

3. What kind of personality should he have?

Pendiammmm sangat tp kalau jumpe kawan2 jadiiiii

4. Older or younger?

Kompom lebih tua

5. What film actor should he most be like?

- Hulk hogennnn

6. What singer should he most like?

Penyanyi dolu2

7. Do they need cook?

Pandaiiiii... utk melepaskan diri bile xde org kat uma

8. What us his best body part?

Tak penah plak aku terpikir. Hahaha

9. What car should he drive?

Yamaha & honda... merempit je ok!! Hihihi

10. What one thing completely turns you on?

Sayang aku sangat2

11. Who was the guy on your mind when you were doing this survey?

Abah aku yg terchenta... "wink wink winkkk"

12. Tag 6 people to do this survey too.

Emmm wahai2 kawan2 yg belum penah buat, haa silakan amik nie ye... aku x memaksa pasal kadang2 dah ade yg wat tag nie dulu dr aku. Kannnn

1~5 nama samaran kamu

  • Lieya (Majority panggil dgn panggilan ni)
  • Eiya (panggilan drpd sesetengah kwn2 aku)
  • Mal (Kawan2 aku gak yg memanggil)
  • Lik (Gelaran ketika zaman kanak2, family aku yg panggil)
  • Mak Ude(anak2 sedara aku yg panggil)

2~5 tarikh paling penting dalam hidup kamu

  • 01 Dis (harijadi mak aku, pasal kalau xde mak aku xde la aku)
  • 07 Aug (harijadi abah aku, klau xde abah aku, aku pn xde dlm dunia nie)
  • 30 Apr (Ofkos harijadi aku...dah lepas dah pon)
  • 15 Mei (harijadi abg long aku)
  • 16 Jun (harijadi abg ngah aku)

3~5 perkara yang kamu buat semalam

  • Pegi melawat org meninggal
  • Memandu kereta dr pontian ke gelang patah
  • Memandu dr gelang patah ke jb
  • melawat klinik kat bbu ngan bukit indah (mcm pelawat plak yeee...hahahahahaaaa)
  • bace novel

4~5 perkara yang buat kamu gembira

  • 30 April mak wish betday & doakan aku, tahun lepas mak terlupe..ehehehe
  • Cyg ku buat suprise
  • Dpt berchoti dgn kuarga terchenta
  • Tengok mak & abah aku gembira
  • Gembirakan ahli kuarga aku

5~5 drama/filem kegemaran kamu

  • nur Kasih
  • semua filem2 tan sri p.ramlee... ade ke cite2 dolu mcm skang nie???
  • cite hantu cine yg lompat2 tu (aku sanggup bersengkang mate semata2 nak tengok cite antu cine mase zaman sek2 dolu)
  • mentua vs menantu
  • katun2 lame... snow white, cinderella, alice in the wonderland & sewaktu dgnnya

6~5 hobi kegemaran kamu

  • shopingggg...nama pun perempuan. window shoping pn jadilahhh
  • jalan2 ngan kuarga
  • tengok gelagat org makan & minum
  • berehat2
  • makannnnnn makanan yg sedap2

7~5 orang yang kamu suker/sayang

  • 0pkos mak & abah aku
  • satu2nye nenek ku yg tinggal, Azizah Omar yg terchenta
  • abg2, kakak2 ipar & anak2 sedara aku...
  • ahli kuarga aku
  • si dia....eheheheh

8~5 tempat percutian idaman kamu

  • UAE
  • disneyland
  • jepun
  • langkawi
  • pulau redang

9~5 sebab kenapa kamu jawab soklan2 nie

  • sbb dah kene tag so nak puaskan hati kawan2..ehehee
  • sbb best plak sesekali kene tag
  • sbb aku tgh freeeeee
  • sbb aku xleh masuk fb
  • sbb bos aku xde..ahahahha

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.