~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Yati & Mastura Engagement

Yahhh jumaat lepas aku telah terbang ke Rawang, ape kes aku ke sana?? Haa spupu aku bertunang 2 org sekali gus. 2 2 org perempuan okey... Wahhh senang keje mcm nie kan. So tugasan aku ialah make-up kan dia orang nie. Bidang terjun punye kes pasal dia org nie dah tau nak bertunang tp xmo tempah mak andam awal2. Seb baik ade aku, kalau idak korang make-up lah sendiri (wahhhh kerekk semacam jekan, mcm la terrer sgt make-up muke org hahaha).

Yahhh dgn pengalaman yg aku ade (sekali lg perasaan aku nie), aku pun tenyeh la muke dia org nie ikut suke hati aku. Hahahaha... aku dah warning awal2 kat depa nie kalau muke depa jd muke alien jgn nak salahkan aku. Tp dia org nie tetap degil, nak gak soh aku make-up and sanggup pertaruhkan muke dia org nie kat aku. Aku ape lagi... hantam kromo jerk laaa... zass zuss zasss sekali 2 org aku tenyehhh... haaa hamekkk ko... degil sangatkan...

Ini Yati, budaknye kecik molek mcm budak sek menengah pun ade. Muke dia jenis sensitip skit, tenyeh lebey skit habis naik merah2 pastu kulit muke dia agak kering same mcm badan dia yg kering kontang sekeping. Heeeeee

Ini pulak si adik, Mastura. Badan biasa2 xdela kering kontang mcm kakak dia tu. Kulit muke ok tp pimples naikk pasal stress nak bertunang cari mak andam xdpt2. Heee mandai je aku kan...

Skang meh kite tengok muke memasing selepas aku tenyeh ngan make-up yg aku ade + make-up yg dia org ade + make-up yg akak ipar dia org ade... Jadilah gini muke dia... ahahaha

|

|

|

V

Jengg

V

|

|

|

V

Jeng jeng jenggggggg

|

|

|

V

Taaaadaaaaaaaaaaaaaaa

Yah 2 org ditengah itulah yg sanggup pertaruhkan mukenye kat aku... heeeee

4 Ng0mel-ng0mel:

cik puan akish said...

ok ah tuh...maseh muke org lagi...lom lagi menjadi alien...;p

Lieya said...

Heeee...

dd dudu said...

oooo pandai mekap rupenye die ;)

ermm fes time nampak pertunangan 2 org sekali, hehe gud gud agak unik ;)

Lieya said...

Haha makeup memain je... men tenyeh2 jeee... anyway thanks for the visiting

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.