~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Penghibur Baby

Pening kepala mcm mane nak menghiburkan baby anda??? Wooo itu senang saje jawapannye. Tak perlu membeli permainan mahal2 yeee... meh tengok apekah cara paling mudah & murah untuk menghiburkan baby dengan kos yg murah juge... heeeee.... Untuk bakal2 ibu sila jangan pening kepala yerk, kerana ini adalah carenyeee...
|

|

|

|

|

|

|

|

|

Jeng

Jeng jeng

Jeng jeng jengggggggggggggg

V

video

4 Ng0mel-ng0mel:

elle's laaa~ said...

hehe .. mcm2 ... :)

Lieya said...

Hahaha kan...

harzharun said...

hi...nice knowing...i nak link u...tp xtau nak masuk kategori mana...B2B?...wifey or mommy..hehe...

Lieya said...

Hehehe ape2 pun boleyyy.. bubuh la mane sesuaiii

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.