~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Ini Budak Badang

Ahaaaa.. kasi korang tengok anak sedara aku yg c0mey nie, nama dia Muhammad Akil Thakif aka Badang. Apsal nama glemer dia badang??? pasal badan dia besau drpd kakak dan juga abg dia, menurun bapak dia nie. Kalau part makan, dialah juara tak perlu dipaksa2 or dikejar. Kakak ngan abg dia pulak huimakkkk punyelah payahh nak bagi makan. Ha haaa tengok badan je dah tau kan. Umur dia... ooo baru 1 tahun 5 bulan.

Korang tengok muke dia tu, sememehhh pasal baru lepas makan biskut oreo. Akulah punye keje tu, belikan dia biskut oreo. Hahaha dah habis sememeh muke dia jgn kate muka, baju ngan suar pun habis dilenyek ngan oreo. Nie budak tak reti duduk diammmm, pastu chengeng ala2 Ning Yatimah. Iskkk nama Ning Yatimah jugak yg disebutnyekan!!! Kalau aku hepppp je sikit, haaa mulalah tumpah air mate kasih dia tu, bukan sikit2 berjurai ok. Punyelahhhhh baik makcik dia sorang nie, ahahaha aku mmg suke menangiskan budak. Kire tak tenteram hidup aku kalau tak memporak-perandakan hidup bebudak nie.

Sampaikan makcik dan juga kazen aku anti ngan aku, depa siap warning aku... "tunggulah Lia, nanti ko ada anak, anak ko pulak kite orang buli". Hahahaha... nak buat mcmne dah mmg itu hobi aku. Menurun perangai abg ngah aku. Abg ngah aku pulak kalau aku buli anak2 dia, dia gelak je xleh nak kata apa, pasal dia pun mcm tu...

1 Ng0mel-ng0mel:

Amy Syaquena said...

a,bpi buli budak2 ye, tapi dia nenabf conel,,

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.