~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Kepak Ayam

Awek,"Wak... nanti tolong cincang lumat kepak ayam tu ye...". Wak Ali,"Yeee... nanti aku cincangkan..."
Setelah siap membeli kepak ayam juga barang2 lain awek ni pun pulang ke rumahnya dgn hati yg senang berlagu riang krn xyah bersusah2 nak menyiang kepak ayam lagi walaupun kepak ayam tu hanye 6 ketul yg dibelinya kat kedai runcit Kriss. Camni punye orang pun ade, sah MALAS nak menyiang and menghanyirkan jari-jemari yg konon2nye mulus itu. Hahahaha Sampai kat rumah barulah awek nie perasan bahawa kepak ayamnye telah dicincang lumat oleh Wak Ali dengan jayanya.
dan hasilnyaaaaa........

|

|

|

|

|

|

|

|

|

V

V

V

|

|

|

|

|

|

|

|

V

V

V

.... dan dengan seikhlas hatinya aku mengaku bahawa awek yg membeli kepak ayam itu adalah aku. Hahahahahahahahaaaaaaaa... Wak Ali Wak Ali, aku bergurau suruh cincang itu kepak ayam, kau kasi cincang betul2 kepak ayam aku tuh. Memang tabik spring la kat Wak Ali atas kejujurannya membuat keje. Hahahahahahahahaaaaaaaa... sudahnye sup kepak ayam aku jadi Sup Kepak Ayam Cincang.

2 Ng0mel-ng0mel:

Umie said...

ingat lieya, wak tu berkata lagi "bertindak mengikut arahan"

muahahhahaha

Lieya said...

Hahahaha... betul la tu...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.