~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

44 Days t0 g0

44 hari lagi!!!! Ooo no.... banyak mende aku belum siapkan lagi, berkat utk tetamu pun aku xstart buat lagi, adoiiii bila nak buat nie. Dah terasa ade bintang berpusing2 kat mate aku.

Hari selasa kazen aku sampai dr KL dia org tengok barang2 aku 1 hape pun x gerak2 lagi, sia2 aku dikatekan gila. Gila kenapaaaa??? Tinggal lagi 44 hari weiiii..ooohhh baru aku tersedar, jam tu jugak aku rase mmg tak sempat dah nak buat ape2. Mane 1 nak sentuh ni weii... mane 1 nak dibuat dulu weiii... Hadoiiii bukan tak nak buat, masalahnye bahan2 utk menggubah tu idak aku beli lagi. Bila aku nak p beli pun aku tak tau. Xpe relaks2, lambat lagi tuu.. jgn gelabahhhh bawak2 bertenang spt sebelum2 ini. InsyaAllahhh semuanya akan settle on time InsyaAllah insyaAllah InsyaAllahhh, Kaki tangankan ramai... kalau xde yg nak tolong nanti aku pulun campak dlm beg je xyah decorate2. Hahahaha... xdepun soh mak aku bg mcm tu jerk, lagi sonang.

Aku tengok ramai rerakan blogger dok sebok DIY itu ini, oooo sangat suke tengok hasil kerja dia org. Sangat syun melesyun juga sangatlah kreatip. Tapi aku??? Tiada sangat kesenian kat part itu semua. Hu hu... aku just buat yg termampu je. Ohhh cerita pasal DIY, setakat ni cuma ade 1 je yg berjaya aku hasilkan. Itu pun idea dari makcik aku, nak tau ape??? Haaaa meh tengokkk kat bawah ni....

Ahaaa korang rase apa bendakah yg berlonggok itu???? Kalerful wanderdulkan... meriahh weiii 1 Malaysia punye kaler ok!!! Teka teka ape aku nak buat.

Yezzaaaa sudah tau ape yg aku buat??? Bunga telurkah atau apakahhhh??? Tungguuuu... nanti aku tepek gambar yg dah siap ye, x sempat plak aku nak snap gambar yg dah siap. He he heee so sabarlah yee... Skang aku nak share petua yg akan aku amalkan bermula pada hari ini. 44 hari sebelum aku menjadi raja sehari ye kawan2.

picca dr enchek google

Kenal ini bunge??? Bunga rose bunga mawar??? Yezzaaa betullah tu... Melalui pembacaan aku diinternet melalui khazanah silam orang dulu kala. Ceewaaaahhhh... yelaaaa korang ingat org dulu kale muke berseri2 time nak jadi pantin, ape yg depa pakai??? Korang ingat dulu kale ade ke teknologi moden cam skarang nie!!!! Nak spa spa spa bagai... nak facial facial facial bagai... non ado la weiii... Inilah salah satu antara petua yg orang dolu dolu kale guna. Ape diaaa???

Makan bunga mawar sedozen setiap hari??? Mampu??? Hahahaha sape larat nak makan bunga mawar sedozen setiap hari??? Silala angkat tangan... Kalau aku mmg aku sorok tangan aku cepat2. Hehehehe.... Aku yg beria2 nak naikkan seri muke ni pun belum tentu nak lakukan. Hahaha.... hangitttttttt. Boleh fengsan nak mencekik bunga mawar sedozen setiap hari, lagi ngan rege bunga mawar zaman skang ni mahai tahap gaban. Poket pun fengsan. Kecuali kalau korang tanam sendiri bunga mawar kat depan uma korang. Cam aku... aku tak beli, aku just hamek je kat uma kawan mak aku yg sudah pastinye bebas dr racun serangga bagai. Gileee menimbun kat uma Mak Long (panggilan utk kawan mak aku) bunga mawar tu, dia tanam 2 kaler pink ngan merah. Dia siap tolong petik and kumpulkan utk aku lagi. Hahahah padahal takdelah banyak mana yg aku nak guna. Siap boleh buat mandi weeiii, jadi supplier bunga mawar kampung pun boleh.

picca dr enchek google

Okey uolls... sebelum 44 hari korang menjadi raja sehari, silalah makan sekelopak setiap hari bunga mawar bermula dengan kalimah bismillah berserta selawat ke atas Nabi. Ingat sekelopak ajeee, jgn pulak korang p hentam sekuntum or sedozen setiap hari . Hahahaaaa ape jadi nanti aku pun tak tau, tp kalau korang rajin nak buat xperimen bolehlah jugak. So nak tengok keberkesanannye, korang tunggulah time aku jadi raja sehari nanti. Tengok berseri2 ke idak muka aku, kalau berseri silalah ikut petua ni, kalau non adooo... korang simpan jela petua ni buat pekasam. Heeee...

1 Ng0mel-ng0mel:

bonda dadif aka akish said...

ahahahha..44 hari semacam org tgh berpantang..dan seperti org yg dh mati nk kene kenduri 44 hari...

agagagagag..

apepon sile la buat..jgn bertanguh2 agi..
hayook ini minahh kannnnn

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.