~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Hidup Bahagia dgn Sponsor

Alhamdulillah.. seperti yg aku katekan, rezeki minggu ni juga minggu lepas mencurah2 bagai air hujan menimpa bumi. Ceewaaahhhhh...

Hari rabu p makan kat restoran saujana, kan bos aku bagi duit soh aku ajak kawan2 pegi makan. So disitu we all telah melantak seafood hokey.... oleh kerana we all telah berjimat cermat mengorder makanan hasilnye telah membawa kami makan pulak kat mee udang di gerai tepi jalan Tiram Duku, Gelang Patah. Ape menu menarik kat gerai kecik tepi jalan ni??? Ohooo semua masakannye berlandaskan udang ye kawan2, sekali lagi aku sebut U.D.A.N.G. Mee goreng UDANG, nasi goreng UDANG, mee bandung UDANG, kuew tiau UDANG, UDANG blackpaper, UDANG goreng kunyit and bla bla blaaaa...Udang lagiiiii!!! Seafood lagi oooo tambah kolestrol lagi hahaha tp takpe pasal aku dah backup tetiap malam bedal minum susu Omega anti colestrol ye kawan2. Entah berjaya entah idak, ape yg penting aku dah usaha sehabis baik. Uiskkk udang dia kalau korang tengok kompom jeles ok!!! Besau2 anak gajah gitu... tak caye sila la tengok kulit udang yg berjaya kami tinggalkan. Hahaha tak sempat nak snap gambar udang yg besar2 anak gajah pasal we all memasing dah kebulur tahap gaban.

Gelas air pun kosong sudah, air special ok... Laici Lemon Selasih... ehh ape ke nama air tu?? Ke Lemon Laici Selasih ehh?? Hahah aku pun tak ingat, ape yg penting ke 3 3 nama tu mmg ade.

Perot dah kenyang baru teringat nak bergambo ngan hp canggih kawan aku, BondaDadif la sape lagi. Tenkiuuu BondaDadif pasal amik picca sumeee...

Hahhh tu dia bukti udang sebesau anak gajah. Hehehe

6 Ng0mel-ng0mel:

elle's laaa~ said...

kak lieya, kat ne tuu??? mcm best je... nk try laaaa ....

Kak Amy said...

wah bestnya , kat mane tue..

Lieya said...

Fuhhh mmg best, tp gerai ni bukak tengahari je. Kat Kg Tiram Duku, Gelang Patah, Johor. Heeeeee sila la cari yerkkk...

bonda dadif aka akish said...

mmg best hidop begini hari2...

Umie said...

ape tunjuk kulit udang aje wei..udangnye mana?? mana???

Aty Fared said...

sonok nyer ade orang belanjer makan besar...!! dah lamer tak rase..[sob sob] heheh..:)

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.