~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Feeling Jiwang

Picture from Mr. Google


Salam pagi jumaat, dipagi jumaat ni hati tiba-tiba nak feeling jiwang pulak bile dengar lagu yang berkumandang di radio Hot FM. Hu huuuu dalam hati ada taman.... eehehehehe... Bila dengar Dato' Siti Nurhaliza request lagu ni terus aku tersenyum, pasal apa??? Pasal lagu ni adalah antara lagu yang ditujukan oleh En. Hubby masa zaman kegemilangan berchenta kami. Sapa tak sukaaa yobbb.... terus teringat En. Hubby yang sedang berkerja jauh nun dari mata, dekatttttttttt dihati... Jom layan lagu ni..

@>--- DEALOVA ---<@

Aku ingin menjadi mimpi indah
Dalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatu
Yang mungkin bisa kau rindu

Karena langkah merapuh
Tanpa dirimu
Oh... Karena hati tlah letih

Aku ingin menjadi sesuatu
Yang slalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahwa aku
Selalu memujamu

Tanpamu sepinya waktu
Merantai hati
Oh... Bayangmu seakan-akan

Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang
Memanggil rinduku padamu

Seperti udara yang kuhela kau selalu ada

Oh...

Hanya dirimu
Yang bisa membuatku tenang
Tanpa dirimu
Aku merasa hilang... dan sepi
Dan sepi...

Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang
Memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang kuhela kau selalu ada

Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang
Memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang kuhela kau selalu ada

Selalu ada...
Kau selalu ada...
Selalu ada...
Kau selalu ada...

Sya... na na na...

Dear En. Hubby, Payungkan cintaku dengan ilmu yang ada pada dirimu, payungkan cintaku dengan bimbinganmu menghiasi diriku, payungkan cintaku dengan kasih sayang dirimu, payungkan cintaku... AKU SAYANG KAMU...

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.