~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Macam-macam adooo

Aku.. Sudah semakin MALAS nak menghapdet blog. Giler pemalassss woooo... Bile dah MALAS maka ginilah jadinya, blog tak berhapdet seb baik masak tak MALAS kalau idak kompom kebulurlah perot aku laki bini. Heeeeeeee......... Akibat kerajinan aku memasak maka badan aku dan En. Hubby sama2 membesar dengan sehat, dan hasilnyaaaaa... "Liaaaaa... dah nampak GEMOK sekarang ni." Adehhhhh.... takleh nak handle ayat ituu.. takpeeee yang penting hati manyakkk sinang bersama En. Hubby.. Hahahahaaa..... tapi aku kesah dan En. Hubby juga kesah bila badan aku semakin sehak.


Dah jom lah kite layan gambar pulak...




Nak jugak tepek usaha En. Hubby masa proses memasang lampu... En. Hubby pasang sendiri hokeyyy... aku tolong hulur je...






Dah petang hari sikittt, barulah abg long aku sama 2 org pakcik aku datang membantu. Mekasih Pak Acip pasal bawakkan makanan... meknonel mariii...






Hari berikutnya.... makanan disponsor dari uma Mamujiro... dan tukang masaknye Maknani.. rezeku rezekiii...






Opsss kite minummm dulu, homemade strawberi milk share , strawberi segar dari ladang Cameron Highland disponsor oleh Pn. Nananurgaye






Sambutan hari ibu... sesi ibu-ibu memotong kek...seronotttnyeee mekasih  Pn. Ajula sponsor KFC and cake from MakJaiha








Selamat hari ibu omak... lap u mak... muah muah muahhhh








Dah sambut mother day belah aku, belah mentua pun kenelah sambut jugak... TQ En. Hubby  sponsor makan2 itu hari... lap u dear...






Muke Mamy amik sikit je yeee... biar muke Aman yg lebey.. hik hik 







Selamat bertunang, adik ipar aku bersama tunangannye... Semoga tabah, sabar dan  kuatkan iman kerana di alam pertunangan macam-macam dogaan yang akan ditempuhi....
Last but not leasttt... gambar budak bokdong berposing di taman mainan giant  Bukit Indah.









0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.