~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Bile Bleh Jumpe Budak 3 Orang Nie

Tibe-tibe rase rindu plak bile tak jumpe ngan kawan-kawan seofis aku dulu (X-Zelan). Yang kiri aku tu Cek Ains and yang kanan aku pulak Eila. Perghhh body maintain cantekkk tuu, padahal dah jadi mak orang pun si Eila nie. Hehehhh... and terasa rindu plak pada Irfan... Hmmm senyumannya menarik minat aweks2 yang memandang, hilai tawanya penghibur kala sunyi, rambutnya yang tegak berdiri macammmm David. Hahahahah... jangan salah paham, tu bukan boyfrenzzzz aku pun, tapi tu dia anak Eila. Eiiii coomeee' gila anak dia nie. Dah lama tak tengok, mesti dah tak ngan aku kalau aku nak dukong.
To EilA, kalau balik kampung jangan lupe inform Kak Lieya, bleh kite jumpe and bleh Kak Lieya dukong Irfan tu. Lambung tinggi-tinggi sampai cucuq atap, sambungannye aku tak reti...
To Cek Ains, bile hang nak tunang... Lagi tu hari orang cakap ko nak tunang. Tapi sampai skang takde pun ko jemput aku ke majlis pertunangan ko... Hehehehe jangan marah haaa, nanti kena juaiii....
To Jun bile daaa ngko punya masjlis... Jangan kau lupe nak jemput aku sudah...
And to all, bile masenya dapat jumpe kowang nie... Mohhh le turun Pontian... yezzZaaaa...
See brape comelnye Irfan...

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.