~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

cuCi Longkang

Semalam 0fis aku ade t0urnament cuci l0ngkang (b0wling) dengan Rentak Jitu, t0s, ishi and TPSC. So dengan ser0n0knye aku pergi menjadi peny0k0ng Zelan. and imp0rt lagi 2 0rang fr0m Zelan untuk jadi p0m-pom gal. hehehehehhh budak 2 0rang nie punye suara memang tak ingat punya. Punya lah kuat and nyaring lagi lantang... sampaikan aku pun terkejut-kejut bila kat sebelah dia 0rang nie. Perghhh sampaikan 0rang-0rang RJ kata bingittttt and gelak teng0k gelagat kite 0rang yang happening semacam... ahaksss takpes tak menang game nie takpe asalkan menang sorakan and gumbiraaa... w0ww sy0kk yaaa... wira and wirawati zelan ialah Kumar, Ana, N0h and Iwan. Fuhhh kire terr0r gak dia 0rang nie main, kalau aku sure cuci longkang saje... ahaksss langsung takde skills. Buktinya bile En. Roni and En. carr0t 0r name sebenarnya En. kArim heheh, paksa aku joint same ngan dia 0rang... nAk tak nak kene lah ikut kan jerkkk, fuhhh kalau ade kategori cuci l0ngkang aku lah yang akan sapu bersih kateg0ri tu... haizzzz then abis satu game dia orang ajak lagi untuk game yang seterusnya, uissshhhh tak larat aku. aku pun mintak beredar awal sebelum kene paksa lagiii... Hahhh n0h ari nie ko terselamat dari kenakalan aku yeee... tak ape, just wait and see. what will i d0 after this messagers...muahahahahahhhh k0 macam tak tahu aku, kalau aku kate aku akan buat maknanya akan aku k0takan... akan aku cari nombor telefon Maisarah tu. Alah macam makan kacang jerkkk tu, ciput punye hal. Lepas tu kita lihat sape yang kene!!!

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.