~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

HaVing diNner wiTh Ain's aNd juNe's

Malam tadi aku dinner ngan Ain and June, Heheheeee... Lamanye tak jumpe budak 2 orang nie. Diam tak diam ade lah dekat setahun tak jumpe. Erkkk cam tak caye plak. And malam tadi akhirnya kite orang berjumpa jugak. Wahhhh syokkk sehhh, macam-macam cerita yang dibualkan. Gosip hangat, panas, lapuk semua dibualkan. Ooohooo wat ketupattt kehkehkhekhehh... Hot story bout Yanti (aweks jualan langsung) and Iwan (anak tokey CNI) bertunang secara senyap 2 minggu lepas. YezzZaaaa... For site Tg Bin nie takde sape2 yang tahu, kecuali budak2 yang sebilik ngan Iwan. Hmmm maybe lah... Aku pun tak tahu. Aku dapat tahu pong from somebody yang boleh dipercayaiiiii... Treng teng trengggg... Wat pe lah nak rahsiakan pertunangan kowang tu. Ahaksss.. takut saham jatuh ker!!! Jangann lisauuu kowang bukan artis pun. Haizzz... Iskkkk tak kisah lah tu. So aku pegi makan kat Arenna Seafood, makan alakad jeee.. Aku ngan mee hongkong, Cek Ain's ngan Tomyam campoqnya, and June's ngan Tomyam ayamnye... Ehhh alakad ke tu!!! Uuuhhh Whateverrrr... Thens balik around pukul 10.15pm, tu pun sebab June dah sibok sangat nak balik awal, dia kate kecian kat aku balik sowang2. Well sebenarnya aku dah tahu cites sebenarnya. Kat Gelang Patah skang nie tengah hangat ngan cite Cek Pon kannn... ihhhihihihhiiii.. Gerun gak masa aku dengar cite tu, tapi Alhamdulillah mase aku balik takde ape2 yang berlaku... Semoga aku sentiasa menjadi insan yang terpelihara... Aminnnnn...

To June's : Sabo menanti hari bersejarah ko 11 November 2006...

To Ain's : Bila nak sawung cincin??? Jangan tunggu lama-lama, nanti lama-lama, dia diambil oranggg...

To both of U : Jangan lupe this coming Saturday, Paintball maniac kat Tanjung Piai Resort... Tak datang jaga kowanggg...

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.