~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

haRi Ini daLam sejArah

Lunch tadi aku pegi makan ngan Moses, Hj Sulaiman and Fenny kat abak asam pedas. Sebenarnya aku peliksss bin ajaib bile Moses ajak aku pegi makan. Tak penah-penah dia nak belanja aku lunch. Aku pada mulanya memang malas nak pegi, and bile dia ajak aku wat selamba je lah cakap no thanksss. Tup-tup sampai kat kete dia, tengok aku takde terus dia suruh kecik call aku. Cakap dia and yang lain2 tengah tunggu aku kat kete. Aisehhh terpaksa lah pegi jugak, dengan meninggalkan rakan-rakan yang lain. Hehehe sowiii lah kawan2 yang ade, bukan aku tak nak ajak kowang makan sama ngan aku. Aku sendiri orang lain yang ajak and orang lain yang blanja. Takpessss sok luse masih ade waktu untuk kite makan bersama. Hmmm balik dari lunch tadi, jumpe Ana kat depan. Pastu aku cite ngan Ana. Ana pu n peliks... Then Ana cite plak yang skang nie Moses kengkadang wat perangai yang pelik-pelik kat uma dalam tempoh 2 3 bulan nie. And Ana juga cakap... Moses tu macam dah lainnn je, macam dah nak tinggalkan kite orang je, macam dah nak tettttttttt..... erkkkk apelah Ana nie, tak baik cakap macam tu lahhh... Anyway thanks to Moses coz belanja me and yang lain-lain.

2 Ng0mel-ng0mel:

silly me said...

wah... gi makan ngan moses... selama2 i kerja kat sana, moses tak pernah ajak i gi makan!!!

Lieya said...

Hahhh thats y i say, i pun pelik bin ajaib, tibe2 nak blanja i lunch... Hehehehh

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.