~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Sabtu Punye Cerita...

Hmm ari sabtu aku berkerja seperti biasa, balik ngam-ngam hoo pukul 1.00 petang. Tak dan aku nak balik lambat seperti minggu-minggu yang lepas. Sebabnya, aku ade apointment ngan Cek Ain and Cek June... Perancangan awal ingatkan nak pegi JJ (Jaya Jusco), tapi last minit kite orang tukar plan. Tukar arah ke Duty Free plak... Saje ke sane sebab dalam tahun nie, kite orang belum penah menjejakkan kaki ke sana. So ape lagiii... Kereta aku pandu dengan megahnya ke arah Duty Free, tapi dah tukar nama lah. Bukan Duty Free lagi, dah tukar The Zon. Kalau tak silap aku lah. Sebelum tu pekene mee rebus kat OUM dulu. KBC nama singkatan yang Ain and June gunekan, aku pun pada mulanya tak paham ape mende nie. Oooo rupe-rupenya Kompleks Bebas Cukai... Hehhh ingatkan hape mende lah jugak. Lepas meronda-ronda and cuci mata, aku pun ajak budak dua orang nie balik sbb kul 5.30 aku ade training bola jaring. So masa berjalan-jalan nak kuar dari The Zon nie, adelah patung singa. Alah yang ada orang dalamnya tu, bagi-bagi sumi kat budak-budak dan orang-orang yang ada kat situ. So aku bertiga nie gelakkan lah kat singa bergerak nie. Lepas Singa bergerak nie, tengok kite orang. June cakap nak sumi tak!!! jom kite pegi mintak. Belum pun sempat kite orang mintak si singa nie dah maei kat kite orang semua. Sebelum singa nie bagi sumi, dia nak salam dulu. Aku ngan June pun macam biasa je lah, sambil gelak-gelak salam lah gak. Pastu sampai je kat Ain, si Ain nie bleh menjerit sekuat hati dia. Dia bleh terperanjat. Lepas tu si singa nie ape lagi, lagilah dia menyakat si Ain nie. Di kejarnya Ain... Bayangkan lah masa tu udah le ramai orang, pastu semua orang tengok aku bertiga. Aku ngan June jangan cakap lah. Macam nak pecah perut ketawa kan si Ain nie. Lepas tu terus aku bertiga blah, malu gak sebab si Ain nie bleh menjerit sampai macam tu punya kuat. Entah hape-hape je... Ain pun bengang gak and pelik macam mana dia bleh terjerit masa si singa tu nak salam ngan dia.... Kekekeh sian Ain... takpe nanti kite karate si singa tu yerk... Haizz hiazzzz....

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.