~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Aktiviti Seharian...

Lame rasenya aku tak mencoretkan sesuatu di dalam blog aku nie. Terasa rindu pulak... Heheheh... Hmmm aktiviti untuk minggu nie, takde lah yang menarik sangat. Kehidupan aku berjalan seperti sediakala aje, seperti orang lain juga.
1. Pagi bangun pegi keje
2. Pastu kat tempat keje buat lah keje yang sepatutnya
3. Ops sebelum tu, kul 8.15 pegi sarapan ngan geng M&E. (biasanya Uda Gagah pegi beli air untuk semua orang, tapi lepas nie sape plak yang nak amik tugasan Uda nie yerk.. ) Hehehh
4. Pastu masuk wat keje
5. Kul 12.00 pegi makan tengahari kat Meks Raub ker, Asam Pedas ker or Kari Kepala Ikan ke..
6. Balik dari makan sambung lagi wat keje
7. Kul 5.30 balik uma rehat
8. Kul 8.00 tuisyen. tapi setiap ari Isnin ngan Rabu jer. Selebihnya ngulor depan TV. Idak pon jumpe kawan-kawan
9. 11.00 masuk bilik dengar radio ke, termenung ker, layan pc ker, or layan perasaan ker... hehhehehh...
10. Then tak tau tido kul bapeee.. sedo-sedo dah pagi...
11. Ulang aktiviti 1... Treng treng trenggg
Hari nie aku pegi melawat site lagi. Kali nie pegi ngan sanjiva, Mah, Kikin, Iza and Yuen. Macam biasalah melawat admin building, steam turbine, air terjun and sekeliling site. Dah start tanam pokok bunga kat Tg Bin nie. Pokok kelapa pun ade, senang lah sikit akan datang. Sape-sape nak minum air kelapa dah tak yah beli, petik aje kat Tg Bin. Ahaksss...
Ooohh hari nie takleh balik lambat macam minggu lepas. Sharp on 5 kene kejar bot, arinie aku balik uma nenek. Pastu nak pegi jumpe Cek Ain and Cek June. Then petang ade training bola jaring. Coz ahad nie aku ade tournament kat TUTA. Hmmm lame dah aku tak training, mesti semput arinie. Stamina dah takdeee... Iskk isk isk... kalau dulu aku rajin gak berjoging kat kg, tapi sejak depan uma aku ade orang Sabahan menyewa nie. Takot plak aku nak pegi berjoging pagi-pagi buta ngan petang-petang ari. Bukan takot ape, dia orang nie kalau tengok orang macam nak telan jerk. tapi tak semua macam tu lah, segelintir aje. Ape pun skang nie stamina aku dah kurenggg... hehehehhhhh...

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.