~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Antara "CT & Dato K" vs "Mawi & Ina"

Hari nie merupakan hari persandingan antara "Siti & Dat0' K" dan merupakan hari temubual antara "Mawi & Ina". Xtually aku tak lah minat sangat ngan siti dan mawi nie, tapi 0leh kerana Mak aku nie minat sangat ngan 2 0rang artis nie terpaksalah aku amik tauuuu. Kalau aku tak amik tau pun, Mak aku akan st0ry-m0ry kat aku, s0 secara tak langsung aku akan tahu tentang 2 0rang artis yang tengah nget0p nie. Seperti yang telah diwar-warkan kat tv dan radi0, hari nie adalah hari bersejarah bagi Siti dan Mawi. Kat radi0 era pagi tadi pun, pasal Siti dan Mawi. Deejay Era bertanye ngan para peminat, yang mana satu akan dit0nton 0leh peminat. Hari nie jugak merupakan hari penin Mak, sebab dia tak tahu nak teng0k rancangan yang mana satu. Aku bagi cadangan kat Mak, supaya tv di dap0r di bawak ke depan. Letak sebelah menyebelah. Jadi bleh tengok dua-dua sekali. Tapi dalam firasat aku, Mak akan lebih utamakan Mawi. Sebab Mak minat giler ngan Mawi. Ape yang digilainye pun aku tak tahu. Pantang ade berita pasal Mawi, pasti Mak akan ambil tahu. Kerana Mawi Mak sanggup bersusah payah. Tapi yang menjadi mangsa aku lah... Semalam baru aje aku kene dera ngan Mak, Mak paksa aku cari buku yang ditulis 0leh Ina, satu P0ntian aku pusing takde. Memanglah takde, sebab buku tu tak sampai ke P0ntian lagi. Dan aku rase arinie sure aku kene ke p0ntian lagi. Aduh penin2... Benci betul Mak kat Ina, seb0leh-b0leh nak tahu ape yang Ina citekan pasal Mawi. Alahaiiii 0makk... Kalau 0rang muda b0leh lah aku cakap K.E.M.A.R.U.K. tapi dalam kes Mak nie, aku nak cakap ape ekkk. Takkan K.E.M.A.R.U.K jugak Hehehehe... gasakkkkk......

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.