~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Menghitung Hari...

Tanggal 31st August 2006 adalah hari merdeka bagi kita rakyat malaysia. Tapi yang sebenar-benarnya M.E.R.D.E.K.A ke kita??? Hmmm terpulang pada individu masing-masinglah :-D... Pastu pada tarikh nie jugak merupakan hari perasmian bagi site aku untuk menge"test" ST 10. Erkkkk boleh ker, kalau ST 10 nie berjalan lancar maka berjayalah kami smua di sini. Heheheh... DAN... pada tarikh nie jugak merupakan hari terakhir bagi 10 orang rakan2 aku di sini, sebab lagi 3 orang dah di tarik balik. Dia orang dah tamat kontrak ngan Zelan. sob sob sobbbb... Zelan dah wat pewel lunch untuk dia orang last week kat Seafood Kukup Laut. Lepas nie sure aku kene cuci t0ilet setiap ari, sebab skang nie pun aku dah start cuci t0ilet. Waaa keciannya akuuu... Yang ade tinggal kat sini macam tak reti nak bersih kan t0ilet selepas digunakan... huAaaaaaa

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.