~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Zelan memang Giler...

Hmm nie citer sambungan semalam. Aku baru tau pagi nie, tu pun dengan secara tak sengaja... Hehehehhh ade lagi 2 orang yang tertinggal dalam list yang kene terminate semalam, xtually ade lagi 3 orang. Tapi yang sowang tu memang dari bulan lepas dah kene terminate. Kalau aku sebut memang smua orang terkezut... Kat Zelan PTP plak 3 orang yang di terminate.
Yelah lepas nie sape nak tolon aku betulkan komputer kalau komputer aku kene virus. Or idak pun kalau server down sape yang nak bertanggungjawab. Takkan nak suruh aku jugak, aku bukannya reti sangat ngan komputer nie. Kalau nak suwuh aku kasi rosakkan lagi komputer tu boleh ler. Hmmm sape lagi orang IT kat Zelan nie kalau bukan Amer Ezrie B. Ramli. Dia sowang jer abang IT tunggal kat Zelan nie. Ape-ape hal pasal komputer smue dia yang wat. Lepas nie nak suwuh sapeee lahhh weiii. Takkan nak panggil A'Kit tuwun cini.
Zelan memang gila lah. Peliksss bin ajaib aku, mana tak nyer, macam kata Lau kalau dah 2 2 cleaner kene terminate sape nak bersih kan toilet, sape nak sapu sampah, sape nak buang sampah, sape nak lap meja-meja yang ade kat Zelan nie lagi. Terminate Ecah, sape nak register drawing, sape nak lipat drawing, sape nak anto drawing-drawing tu ke RJ, sape nak wat keje-keje kat teknikal department tu and bla bla blaaaaa.... uishhhhh gile-gile...
Sowang lagi Pak Cik Abu Samah, nie pun mekanik Zelan. Lepas nie sape nak betulkan motor or kete-kete yang ade kat Zelan. Isk isk iskkkk... Aku pun tak tahu nak cakap ape lagi dah, just wait and see lepas nie sape plak yang kene... Tapi yang pasti bulan depan ade lagi sowang yang akan di terminate kat Zelan Tanjung Bin nie, and 2 orang dari Zelan PTP.

2 Ng0mel-ng0mel:

Anonymous said...

tak po lah diorang dah taknakkan pakcik lagi :(....nak buek cemano org dah tak sudi buat apo nak sorong2kan pipi tu macam lampan bangang haaa.....lepas ni kena la main muzik full-time kat tempat tunggu teksi komtar tu...kwn2 jgn lupa dtg hulurkan bantuan ringankan beban he he he....

P/S:- oit korang gi senibong farewell uda tak ajak aku woii!!!! apo busuk sgt ke aku ni tak pernah nak mengajak kuor aparaaa

Lieya said...

Dan bukan salah aku gak, bukan aku yang organize. Aku cume mencukupkan koremmm jerk... heheh

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.