~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Sehari di Bugis Junction dan Bazar Sri Gelam

Bazar ramadhan seri Gelam, Bugis Junction... Iskk tak menarik seperti mana yang diwar-warkan kat tv suria pon. Lagi besk kalau pegi Bazar ramadhan Geylang Serai. Pastu orangnya pun lengang jerk.
Nie gerai yang menjual Murtabak paling besk kat bugis Junction, Singapura. Aku tapau 3 keping murabak daging and 2 keping murtabak ayam.
sibok nak beli tiket MRT
Nie MRT yang membawa aku ke Kampung Sri Gelam. MRT nie turun kan aku kat terminal Bugis. Sebelom tu kene berhenti 13 terminal dolu, barulah bleh sampai kat terminal Bugis nie. Hmm terlepas gak rindu aku nak naik MRT nie setelah 3 tahun aku tak naik. Heheheh Akim cakap nie bukan MRT tapi keretapi, xtually nie 1st time dia naik MRT. Hehehe mase time pegi ngan balik tak senang dudok dia. Aku yang kat sebelah nie pun naik penat nak menjawab soalan2 dia. Hishhh... jakon betul, aku pun dolu gitu gak. Heheheh

Besar giler ikan karp nie, pastu cyantek plak tu. Kolamnya tak lah besar mana pun, pastu cetek je airnya. Gambo nie aku amik masa lalu kat depan Raffles Hospital. On the way nak ke bazar sri gelam dan Bugis Junction.

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.