~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

j0m heb0h shAh alAm

ujUng minggu Aku kAli nIE, Aku isi dengAn Aktiviti mer0nda di j0m heboh bersama mAk, mAkcik, sepupu2 serta Anak buAh Aku. akHirnyA impiAn aku tercApAi jugAk bile Aku dApat jumpe ngAn fAhrin AHmad, RosyaM N0r, Ak0 muStAfA, fasHA SandA dan artiS2 lAin yang Aku minAti... IyAhoooooo... h000rEyyyyy... SukEnyEeee... mAk, Akim dan apiS plAk ser0n0k SAngAt bilE dapAt jumpE mAwi, AzniL, fARAh dan pelak0n ind0nesia ceritA bAwaNg puTih bAwang MerAh. SenyUm sAmpAi ke tElingA walAupun MAsing2 lencun padA hAri sAbtu, dan sepAruh bAsah padA hAri Ahad. SebAb dAh sediAKan pAyung Sebelum hujAn...
akU, ellyn yANg lencun bergAmbo ngAn rosyAm n0r.

Haa pelAk0n kesyANGAn aku... Fahrin Ahmad

Iskkk terujA ngAn senyumAn fAhrin Ahmad..

mAk, mak Na, Akim, Apis dan Aein bergambo ngan Ak0 mustafa. Tapi kenAPe tiBE2 semALAm diA jadi gagAp. "aahhh i i i hav 2 go, i ke kene balik sekarang" terkezot kene serbu k0t.. wakakakahh

nie ngan fasha sanda, ahhh lagi 2 orang tu pelakon siri kawan. Aku ingAt sowang je, sebAb duLu dia penAh kene Scandel ngan mAwi, ikiN.

2 Ng0mel-ng0mel:

Superman said...

pelakon kegemaran?
bukan irfan ke?
lalalala

blurblogger said...

hiskk mana ade... Aku minAt giler ngAn Fahrin AHmad. Cume tAk Giler jerk...wakakkakaa. tApi mAlangnye nAk gambo ngAn fahrin tak dAPat sebAb Ari ujAn...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.