~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

CnY h0liday

ombAk dATang menYerAng
deSAru Beach Res0rt
deSAru Beach ReSorT
Hoyeeee... xing Nian Kuai Le to everybody... Huwalaweeee long time tak tulis blog aku nie. Kesepian tanpa ade ape2 agenda atau story mori dari aku. Sebenarnya aku tak tafu lah bagaimana nak mencurahkan segala isi hati ke dalam blog aku nie. Hajat di hati nak menulis, tapi bile dah masuk blog tetibe je idea terus terbang melayang. Hilang entah ke mana puas di kejar namun tak jumpe. Raye cine or CNY merupakan percutian panjang bagi aku, lebih2 lagi member2 sejawat. Ade lagi yang tak naik keje tika ini. Fuhhhhh cuti sakannnnn...
Hmmmm sepanjang percutian aku kali nie, tidaklah jauh sangat perjalanan aku seperti tahun2 lepas. Cume sekadar menjelajah negeri kelahiran aku. Pusing2 Kota Tinggi bandar yang pernah ditenggelami air beberape bulan lalu, ke Desaru percutian bersama keluarga, ke Tg Piai menikmati keindahan hutan simpan paya bakau, Ke Pekan Nenas menikmati kesejukan air terjun Gunung Pulai, ke Kulai dan ke Singapura melawat sanak saudara.Kini pulang ku dengan segala tugasan yang perlu dilaksanakan seperti sediakala.

1 Ng0mel-ng0mel:

mr.pancit said...

apada... sekali dh lama x tulis, terus tulis bebynk... pancit aku nk baca... heh...

wey... gi desaru x ajak...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.