~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

TrAgedi 13 Febuari 2007

13 Febuari 2007 (Selasa) merupakan hari yang penuh bersejarah dalam hidup aku. berita menggemparkan aku dan seluruh keluarga aku biler Mak Idah dimasukkan ke wad untuk di laser kepalanye kerana ade ketumbuhan kecil di kepalanya.
Pada hari yang sama jugak, Mak Ogy dimasukkan ke wad bersalin dan terpaksa dibedah kerana tak boleh bersalin secara normal.
Alhamdulillah Mak Idah, Mak Ogy dan Mohd Aniq Naufal selamat. Patutlah berat hati aku untuk menghadirkan diri ke dinner yang diadakan oleh company aku...

kembAngnyA iDung Aniq nIe

mAte AniQ sepEt mAcam iBu diA gAk

wah beSarnyE muLuT AniQ biLE nAngiS. SuarA p0n nyaRInG.

nyEnyAknye AniQ Tid0

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.