~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

syAzwAn & SyAhriAnti biG dAy

raje sehARi Aje tAu
pAntin lAki ketAp bibiR nApe?? pAntin pompuAn mulut ngAnga nApe??? pAk-pAk kopAng-kopAng gibing-gibing kAwan2 yG sABar menAnti arTis zelAn
aku & hEro2 zelAn

5 Ng0mel-ng0mel:

mr.pancit said...

lieya... tulun sampaikan tahniah aku pd syazwan & yanti.. x dpt aku nk dtg kenduri diorang ari tu...

haa... amik ko lieya... semua post ko yg baru nie aku komen... muhuhahahahahahhahahahha....

silly me said...

ha'ah cakap ngan dia org sori i tak leh pegi... jauh sesangat...

seLf rEstrained... said...

cakap ngan dia tahniah ...exciteD sungguh en shazwan sampai flood mail box kak na ajak datang wedding dia,.. hehhhehhehe....

silly me said...

aik... syazwan tak ajak pun i... yanti jer ajak i... jahat syazwan, takmo kawan dia la :(

blurblogger said...

perghhhh ini syazwan ha, kalau u mau tau kan nickie, dia punye mail jemputan je melambak2. Punye lah xcited nak kawin. x caye tanye ngan notty.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.