~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

peWel uTk sAm di kEy eL C-p0t

Hari nie merupakan hari terakhir untuk adik aku yang sowang nie. Mmmm dapat keje lagi elok n memang sesuai ngan bidang dia kat PJ. Kire ok lah tu, cume harap Sam dapat jaga diri ditempat orang.
w0oowww p0sing duLu seBelum mAkan

sY0okk unCle makAn ker0pok

tunnGu makAnan tiBe

Warghh lApoonyEr

2 Ng0mel-ng0mel:

mr.pancit said...

wey... sam nie sapa??? ke aku kenal tapi hilang ingatan???

yelaa... sekarang mkn dah x ajak aku dah... heh (pdhal dulu aku slalu buat camtu... korang cari nk ajak mkn, tetiba aku dh ada kat pontian... muhuhahahahhahah .. tu lum kira part yg aku tetiba ada kat jb tu... :D)

Lieya said...

Sam nie budak baru kat commercial dah, dia gantikan Yaya. Ko mane kenal dia. Ko belom hilang ingatan lagi sebab ko masih ingat ko melarikan diri biler kite orang ajak makan.
cehhhh "aku ade kat sini" kononnn... Buang karen jerk ajak ko makan. Skang padan muke ko, hahhh p lah makan sensorang sane.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.