~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

p0kok 0oohh p0k0k...

Haaaa nie dia perkembangan terbaru biji benih yang aku tanam dalam telurrrr setelah seminggu berlalu... Skang dah menjadi anak pokok... Ehhh betol ke ayat aku!!! Anak benihhhh k0t... Pasnie mesti jadi p0k0k plak... Tapi p0k0k Aku ngan Ida terencat sebab kite 0rang tanam biji benih tuh ari s0ngsang. Aduhaiiiii jadi lah kemet0t macam nie, kesiannnn kesiannn... tak macam anak benih liza yang tinggi terjulur... Tapi takpe, nasib baik masih bernyawa lagi... So tunggu plak ape akan jadi selepas nie...

3 Ng0mel-ng0mel:

seLf rEstrained... said...

kak na nak gak aah .... antaq aah satu bak mai....

blurblogger said...

Hehehe.. Camne nak anto.. HArga pos lagi mahal dari harga 3 biji telor...
heheheheeh

Fieza said...

weh...best best aku baca ko punyer blog nie...hahaha... ada masa leh ajo aku...kalau aku bosan,boleh aku wat cerpen kat sini... hahahahah...cerpen untuk tatapan ko... kekeke..bosan la aku,tak tau nak watpe,ngantuk, mood pun tadak nak wat keje... best la,nanti ko ajo eh eh... mmm,benih pe yang ko ngan liza kejekan??? peh,bole plak idup ek,aku rasa skit lagi mati la sebab tangan busuk korang buat pokok tu tak leh bernafas... hahahaha... jgn mare...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.