~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

selAMAt hAri GuRu...

Hemmm dah 4 tahun rupenye aku tinggalkan bidang perdidikan. Tak sedo kan,masa berlalu begitu cepat. Kalau tak dulu mase aku mengajo setiap tanggal 16 May mesti hari guru disambut dengan meriahnye. Segala persiapan dibuat oleh anak murid, dan tugas guru ialah menjadi penghibur plak. hahahhhh macam2 agenda yang disediakan dan tak terkecuali gak guru2 didera oleh anak murid. Deraan yang membina r... Aku suke bile menjelangnye ari guru, dan yang paling aku suke ialah bile menyanyikan lagu hari guru...
GURU MALAYSIA
Kami guru Malaysia
Berikrar dan berjanji
Mendidik dan memimpin
Putera puteri negara kita
Pada Seri Paduka
Kami tumpahkan setia
Rukun Negara kita
Panduan hidup kami semua Di bidang pembangunan
Kami tetap bersama
Membantu, membina
Negara yang tercinta Amanah yang diberi
Kami tak persiakan
Apa yang kami janji Tunai tetapkan kami tunaikan
Yeh yehhhhh masih segar dalam ingatannnn tuhh... Aku tak dapat nyanyi kat sekolah, nyanyi jerk lah kat depan pc sensorang. Heheheh. Malam tadi gak aku ditugaskan oleh mak membeli hadiah untuk guru2 Akim, Dian, Syila dan Yana. Iskkk naik penin kepala aku nak memilih, dan yang pentingnya aku tak tahu nak beli ape. Setiap kedai cenderamata yang aku lawati semua penuh ngan ibu bapa dan anak2 yang sibuk memilih hadiah untuk guru masing2. Akhirnya aku belikan sepupuku nie tupperware, frame, gelas dan potpori. Kire okeh lah tuh, janji hati yang memberi ikhlas.
Hmmm sebelum aku terlupe aku nak wish "Selamat Hari Guru" kepada kawan2 aku Kak Ros, Kak D & Husben, Adli & Zue, Non, Suraya dan Spol sape lagi ehhh... Mak Zah, Uncle Atan, Auntie Jas, pade cikgu2 aku dulu C. Rahim, C. Saedah aiyaaa ramai sangat nak disebut.. Kepada smua guru2 yang penah mengajar aku... kepada semua kengkawan yang namenye tak tersenarai dan kepada semua guru2 di Malaysia... SELAMAT HARI GURUUUUU!!!!!!!!.......

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.