~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Bile mAse Listerine jaDi Dettol

Hahhhh begini kisahnye... malam semalam aku beli listerine baru. Wat ape!!! biasa r wat kumor2 mulut. Kasi lagi bersih dan mulut berbau harummmm semerbak.
So malam tadi seperti biasa, sebelum aku masuk tido. Aku ke toilet gosok gigi, cuci muke dan basuh kaki. Biler part aku nak berkumor plak aku tengok dan pandang botol listerine yang baru aku beli malam semalam. Iskkk dah luakkkkkkk... dah tinggal setengah. Pastu aku terus tanye ngan mak. Nape listerine aku tinggal setengah. Rupe2nyeeeeeee.... Mak pakai listerine aku wat mandikan Akim. Hahahahahahahah terus aku gelak sakan. Mak pun pelik r, then tanye nape aku gelak. Aku jawab "nie bukan dettol lah mak, nie listerine wat kumor mulut". Kehkehkehkehhh seraya itu gak mak gelak same. Hehehe sian Akim, mesti sejok2 badan dia kene listerine nie. Hahahaha dah le kena gatal2 satu badan, kene plak listerine.... Perghhhhh... Harus peritttt tu aku rase...

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.