~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

aDehhhh saDisnyee..

Huhuuhuhu huaaaaa.... 0psss mate aku berair bukan kerana aku menangehhh ehhh... iskkk tidak same sekali. Tapi nie kerana aku demam + seseme + resd0ng and +...+...+...+... Semalam baru aku cite pasal idung aku yG gataL mereNyam dikejekan resd0ng,tup-tup bangun tid0 subuh tadi badan aku panas. Demam ruPenye aku...kesiannnnn... mane tak demam and sesema kalau 2 hari berturut2 kepala aku ditimpa dGn air huJan.

Demam... takdelah ter0k sangat, tp yG aku tak tahannye sesema nie belawan lak dengan resd0ng maka semakin gatal merenyam dan menjadi2lah ayo mate aku gugur mcm 0rg dlm kesedihan lak. Huhuuhuuuu... Idung aku pun dah naik melelas aku kejekan dek kerana aku asyik tenyeh dengan tisu. Kalau aku tak tenyeh ngan tisu alamat menjejeh2lah hengus aku mcm zaman kanak2 dulu... ehhh tp zaman kanak2 aku, aku tak se'selebet' itu... Hahahhaa... siapakah yg selebet itu???

0psss sambung st0ry len harilahhh plak... nak p basuh idung dengan air paip C k0la kerana mengikut salah satu petua yg aku bace dari internet antara rawatan resd0ng ialah dengan memasukkan air ke dalam idung sepertimane kite mengambil air sembahyang.

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.