~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

suaRa ku Yg merDu...

2 hari beraye di rumah saudara-mara di Singapura telah membuatkan aku kehilangan... 0psss silap bukan hilang tetapi suara aku telah menjadi teramatlah merdu dan lunak sekali. Macam suara jantan yg ingin menjadi p0mpuan aka p0ndan daaaaaa.... Aiseyyy aku nak bercakap pun dah jadi malu sebab suara aku dah jadi garau dan parau beben0. Nak menjawab inc0ming call pun aku dah jadi malas sebab 0rang kat seberang talian tak dengar ape yg aku cakapkan. Adesssss tekak pun rasa teramatlah kering k0ntang.

Alkisahnya memanglah aku telah diserang demam dan sesema starting jumaat lepas tapi bile pegi beraye dari rumah ke rumah, tuan empunya rumah zaman skarang nie dah malas nak bancuh air from ibu oren ke sirap ke apelagi air panas & telah menyebabkan sumbangan besar kepada tekak aku & menjadikan suara aku more garau krn mereka nie semua menyediakan air yg bergas.

Masuk rumah Zura, air c0ke yg diberi but more betterlah sebab rumah dia still ade sediakan green tea from pokka brand, this is my faberet cool drink. So sepanjang aku berada kat uma Zura aku belasah minum green tea je sampai langsai berbotol2 aku kejekan. Hahahahaaaa... masuk rumah Tok Busu Yam, diberi pulak air oren dlm tin, wowwwww rase a bit je. Takleh bebanyak.. tapi dlm sikit2 tu mau secawan jugak aku teguk. Perghhhh c0ol bebbbb.. Hahahahaaa ubat bat0k ubat bat0k...

Then pegi open h0use plak... air gas yg kaler hijau tu...walaupun bergas tp memandangkan rasenye sedap, aku tonggak sampai 2 cawan plus plus dengan air teh '0' panas... Mmmm seimbanglahkannn coz air sejuk mix air panas masuk dalam perot aku akan menjadi air suam-suam gitu.. Hehehehe

Pegi rumah Tok Tairek pulakkk diberikan air merinda merah... Yummyyyy memang sedap air-air sepanjang hari raye nie... Semuanya yang bergas. Pendek kate, asal raya aje, semua rumah akan kuarkan air bergas yg pelbagai jenama. Sampai perot aku pun penuh dengan gas.

Semalam mase on the way antar mak balik P0ntian, nampak ade stall jual buah duku melambak-lambak kat tepi jalan. So aku pun berenti dengan hemahnye dan memb0rong buah duku tu sebanyak spuluh hengget. Dengan tanpa rase bersalah kat tekak aku, aku pun mula membaham buah duku tu. Adelah dekat sekilo kot aku makan buah duku tu, manis buah duku tu telah membuatkan aku terlupe yg aku nie sakit tekakkk... Kalau tak kene bising ngan mak, rasenye tak berenti aku makan buah duku tu kot...

Skang tekak dah sakit, perit, membengkak merah. kering and plus plus t0bat nak minum air bergas and buah duku lagi... Minum air suam jerk la lepas nie...

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.