~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Trafik Lite???

Woowwww peristiwa 2 bulan lalu berulang kembali. Semalam balik dari keje aku langgar lagi lampu merah dengan selamba k0doknya... HUhuhuh bukan aku sengaja pun seperti orang2 lain yg sememangnya suka langgar lampu merah. Aku pemandu yg berhemat...

Termasuk semalam dah 2 kali aku langgar lampu merah, dikawasan yg same lak tu. Aku pun tak taulah macam mane aku boleh tak perasan yg lampu hijau dah bertukar kaler jadi merah. Padahal aku nampak kereta dilane kiri dan kanan aku berhenti, aku pulak berada dilane tengah dan dilane tengah tu pulak tiada kereta lain didepan aku. Tuh yg selambe k0doknye aku terus meluncur laju...

Hahaha... Lepas je aku lalu traffic lite tu aku terasalah betapa peliknya bile kereta kiri dan kanan aku berhenti, sedangkan aku terus je laju tanpa ade rase bersalah. Bile aku pikir2 balik rupe2nya aku dah langgar lampu merah tu... Isk nasib baik takde t0k p0lis, kalau ade tak badak2 aku kene saman lagi...

Huhuhuuuuu baru jerk lepas bayar saman tali pinggang tuh hariii... Fuhhhh t0bat lepas nie kene berhati2 dan peka keadaan sekeliling aku... ke aku kene tambah p0wer cermin maTe??? 0oohh tak mungkin sebab aku baru jerk tukar speak...

3 Ng0mel-ng0mel:

Umie said...

hahaha...aku pun kenkadang terlanggar lampu merah gak..bukan sengaja tp tersalah bajet...kekeke

~mademoiselle hana~ said...

kalau ade polis tahan,ckp.oh sori.saya rabun warna.=p

aKula said...

Umie--<--@
Ahahaha aku hengat aku s0wang jerk camtu... rupenye ko p0n same... muahahahhahaaa... zasssss....

Hana--<--@
Hahaha betullahhh bleh tiru cadangan tuh... wiwiwiwiwiii...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.