~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Tag dr Eila

Ahaaa nie dia award yg aku terima dr Eila, dah di bagi kita award di bagi plak kite kerja. Ade ke patut??? Memang tak patuttttkannnnn... Anyway nie dia 10 perkara yg aku tahu tentang Eila...
  1. Name betoi Eila : Nurfadzilah Kadir
  2. Status : dah berkahwin dan name suami Eila plak - Nor Aezam B. M Nor.
  3. Anak : ade 2 orang, 2 2 hero ok!!! Perghhh puehhhh nak hantar menantu jerk nieeee...sape2 yg berkenan kat anak Eila bleh mintak diikat dulu... ahahaha
  4. Sekolah rendah Eila di SRK Sg Durian.
  5. Sekolah menengah plak kat SMK Sri Kukup, same sekolah ngan aku daaaa...
  6. Eila penah GEMOK tauuuu, dulula mase tgktn 3 tp skang dah kurus kering sbb smua vitamin dah p kat anak dia. Kehkehkehhhhhh tp xtually mase tgkatan 4 dia dah kuruih dahhhh... Kalau tak silap aku laaaa... kalau salah tuan punye badan tolong betoikan haaaa....
  7. Tahun 2004 Eila dah mengandungkan anak pertama yg diberi nama Muhammad Afiq Zharfan @ anak Zelan sbb masuk je keje kat zelan dia mengandung.
  8. Anak ke-2 Eila lahir pd tahun 2007 diberi nama Muhammad Afeef, haaa nie mase dia keje kat kampeni lain. Asal masuk kampeni baru jerk dapat baby baru, masuk kampeni baru jerk dpt baby baru!!! yg no 3 bile pulak nie??? Dah masuk kampeni baru nie!!! MUahahahahaa tambah2 jangan tak tambah.
  9. Penah keje ngan bank, kejenye cari orang ajak wat credit card... Sampai aku pun dipujuknye...seb baik aku tak minat pakai credit card.
  10. Eila memandu selama bertahun2 TANPA ADA LESEN... Haaa jangan tak percaye ok. Tp skang dh ade lesen, kalau takde lagi memang aku p report kat polis. Ahak ahak ahakssss...
Hahhh dah cukup 10 ok... penat aku perah otak aku tauuuu... niwayyy tenkiu to Eila coz bg aku keje nie.. Hehehehee....

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.