~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Tag lagiiiiiiiiiii

Do you think u'r hot?

Hahhh memang aku hottt.. hot temperrrr... ahahahaha betul nie bukan cerita rekaan, tp benar2 belaka...

-Upload ur fav pic..

-Why do u like that pic?

Pasal ape aku suke pic kek atas tu, pasai semua ahli kuarga aku ade... Haaaa bukan senang ahli kuarga aku nak kumpul camni tau...

-When was the last time u ate pizza?

Penghujung bulan lepas, makan kat pizza JJ Bukit Indah,JB ngan M.Ya. Order manyak makannye 2 orang jerkkk.. ehehehee...

-The last song u listen to..

Pada Cintanya dinyanyikan oleh aku sendiri dan penyanyi latarnye ialah Dato' CT sendirii..kehkehkehkehhhh boleh gitu!!!

-What r u doing rite now besides this?

Baru lepas tolong bos aku betulkan keje dia. Patut dia betulkan keje aku.. yee dakkkk??? Hahahaaaaa

-What name u prefer besides urs?

Lieya...

-People to tag..

Hahhh meh sini aku bagi tag kat kengkawan yg lain plak. Bagi dia orang nie keje keras lagi...

  1. Umie
  2. Nurmala
  3. Jijie
  4. Lieya Lieyani
  5. Jade
  6. Eila

-Who is no 1?-->

Saje nak menyusahkan hidup Umie ngan tag aku...

-No 2-->

Bagi kepala bakal pengantin nie pening menyelesaikan tugasan2 dia disaat nak naik pelamin. Bagusssskan akuuuu????

-Say about no 3?--> Hahhh bagi Jijie lagi pusing kepala... Hahahaa ala dikkk sambil2 blaja bleh wat tag. Kekekekekehhhh masuk dlm ketas pekse nieee...

-How about no 4?-->

Oleh krn name kite orang same, so tak adil kalau aku je yg dpt tag, dengan bangga dna ikhlas hatinye aku memberi tugasan nie pd adik Lieya. Penghargaan tuuuu.. bukan senang tauu orang nak bagi kite keje nieeee... dahh Lieya jgn lupe buat...

-and no 5?-->

Pasai Jade suke orang tag dia. Haaaa bagi lah 10 tag sekali pun tetap dia selesaikan... Ini macam kan bagussssss... kan Jade kannnn...

-bagi pesanan kat no 6..-->

Saje nak mendengki orang yg bg tag kat hakuuu.. Har har harrrrr.. niwayyy takyah buat lagi yerkk dik oiiiii...

Perghhh rajinnye aku hari nieee... bangga betulla aku ngan diri aku nie, 0psss aku bukan riak 0k. Hahahahaa... nie pasai aku tengah free takde keje. So semua tugasan kat blog harus aku selesaikan time2 free cenggini. Kalau time aku dah bz nanti, takdan nak layann bl0g...and s0 s0 pd kengkawan yg kene tag ngan aku jgn lupe collect tag kowang kat aku niee... selesaikan secepat mungkin ok...

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.