~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

0pal sEmpuT

Hahhh teng0klah muke si c0mey cilik nie... semenjak dapat mulut nie (pandai bercakap), mulut si 0pal nie tak renti2 bercakap. Ade jerk m0dalnyee... lepas tu asyik nak pom (telef0n) 0rang dan bercakap kat telef0n. Tapi asyik mmm mmm mmmm jerk laaa.. kalau kite pandai bual ngan diaa.. wahhhh siaplaaa tak nak letak telef0n. Alamat melambunglah bil... ahahaha... bercakap tak reti nak berenti.

Tapi bukan itu tajuk utama yg nak aku ceritakan, semalam aku pegi uma nenek kejap. Sampai2 jerk aku terus diserang 0leh sepupu ku si Zura. Haaaa ade ke patut kerana aku si 0pal nie SEMPUT @ ASMA. Haaa k0rang tak percaya??? Betul semalam pagi ibu ngan ayah U (0pal suke panggil ayah dia ngan panggilan AYAH U, ahaha dari mane dia dpt m0dal nie aku pun tak tau).. 0pss aku ulang balik yerkk... semalam ibu ngan ayah U 0pal bawak 0pal ke klinik. S0 lepas cek2 tu dokter bagi tau yg 0pal nie SEMPUT and kene bagi bantuan oksigen kat 0pal, tapi ayah U 0pal nie tak bagi. Heheheh tak badak2 ayah u 0pal kene marah sbb tak bagi 0pal pam. Lepas pam tu barulah dokter benarkan 0pal balik bersama dengan bekalan ubat.

Kesian aku tengok si 0pal semalam, tak pernah2 dia kene semput tau. Pelikkkklah jugak camne si 0pal b0leh kene. Tapi selepas dipikir2 balik dan dicongak ape nak diherankan.. sebabnya kalau k0rang nak tau ahli keluarga aku nie ahli keluarga SEMPUT dan ahli keluarga BUDAK KACA MATA, berkaca matelahhhh. Alhamdulillah setakat nie bab2 semput nie aku takde, cume aku berkaca mata jerklaaa... Tapi kebanyakan makcik2, pakcik2 jugak sepupu aku pengidap semput dan berkaca mate.

Mmm berbalik pada citer 0pal, dalam pada semput nie masih nak lasak jugak. Tak reti langsung dia duduk diam. Dia main basikal laaaa ape laaa lepas tu tibe2 meradang tak tentu pasal. hahaha sangat kelakar kalau ditengokkan perangai 0pal nie. Lepas tu dengan mulut dia yg tak reti diam langsung dari bercakap. Mengomelll jerk kejenyeeee.. Iskkkk nie ikut rentak sape pulakkklah yerkkk.. nak kate ibu dia peramah tak jugak.. ape lagi ayahh dia... Tapi alhamdulillahh hari nie keadaan 0pal semakin stabil. Nenek kate 0pal dah ok sikitlahhhh.. Muahahahahaaa lepas nie b0lehlah aku kembali membuli dan menyakat si 0pal nie, 0psss ini memang hobi aku ye kawan2 sekalian.

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.