~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Ola ola olaaa... B0la sePak...

Hmmmm petang tadi ade pertandigan bola sepak antara opis aku dengan SP Setia kat padang Setia Eco Garden. Masuk2 ke kawasan yg tak penah aku sampai nie membuatkan aku keliru kejap, dimanakah letaknye padang Eco Garden nie. Nasib baikkkk ade pak guard yg baik hati sudi menunjukkan dimanakah arahnye padang bola tu. Lepas tu aku terus memecut laju, aiskkk mane ade lajuuu, dlm taman mane boleh laju daaaa... Hmmmmm melihatkan persekitaran Eco Garden tu, aku tengok manyakkk lagi rumah yg belum siap dibina. Tapi demi melihatkan dekorasi rumah dan kawasan tersebut bile dah siap kompom cantekkk punye, seriusss aku tak tipu. 0psss tersasar plak dari tajuk asal. Hahahaaaa ok3 berbalik pada citer perlawanan bola sepak ehhhh...

Sampai2 je kat padang bola, aku tengok budak2 opis aku dah bersilat kat tengah padang sedang menyerang hendap dan mempertahankan pintu gaung dari SP Setia. Huhuhuhuuu terus aku menuju ke kawan2 yg ade. Tanye punye tanye bual punye bual rupe2nye opis aku dah kene 1-0 dengan SP Setia. Aiskkkkk camne bleh kene 1-0 niee??? Garu kepala yg tak gatal jap... Lepas tu aku terusla menyokong budak2 opis aku nie dengan pandangan yg penuh harapan.

Namun selepas masuk je mase ke-2 aku dah tak boleh duduk diam dengan pandangan jerkk... panasss bontotttt tuuuuu... ekekekekekehhh... aku pun terus ke tepi padang sambil menyorak dan menjeritttt memberi semangat kepada kawan2 opis aku. Adessss puehh menjerit bola tak masuk2 jugakkk ke pintu gaung SP Setia. Sudahnyeeeee SP Setia yg berjaya mendapat gollllll freee dari salah sorang budak opis aku. Adessss puncanya bile depa berebut bola didepan pintu gaung sendiri dengan pihak lawan. Dahhhh jadi 2 bijikkkkk SP Setia dapat, UEM (Nusajaya) lakkk hanye dapat tel0rrrr kosong. Huhuhuhuuuuu... apolaaaa nasebbbbb. Sampai laaaa ke pukul 7 masih tak berganjak jugak angka 0 tu ke 1. Aku pun ape lagi terus balik memandangkan jam dah pun pukul 7 petang. Nak maghribbb bebbbb balik rumahlahhhhh... Lagik pun tokak dah rase sakit sebab menyorak tadi. Heheheh....

1 Ng0mel-ng0mel:

MushroomCute said...

Mush pernah kena heret ngan bos tengok bola masa outstation kat Kedah. Hasilnya, Mush tido kat stadium dan lantaklah bos nak sorak sakan tu...Rugi duit bos belanja..Hehehhe

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.