~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

1 Tahun Berlalu

Yezzaaaa... dah setahun aku bekerja kat Nusajaya nie. Teringat plak mase mula2 aku masuk keje kat sini dulu. Dikenalkan ngan semua orang, dikenalkan kat mane letak kedudukan setiap department. Pastu masuk department aku plak dikenalkan ngan orang-orang di department aku dengan bos-bos yang tak bermisai dan jugak yg bermisai tebal. Huhuhuuuuu mula2 tengok takutttt... MENGERIKANNNNN!!! Ahahaha tapi skang nie takde dahhh,dah macam kawan-kawan. Kehkehkehhhh hilang rase takut aku. Kalau tak dulu nak tegur pun aku takut. Mane taknyee kalau dah memasing dengan muke seriusss memanjang. Tapi aku still hormat depa nie as bos aku.

Mmmm untuk department aku nie hanye ade 4 orang jerk pompuan, yang lelain semua lelaki. Tapi kire okey lagilah sebab ade gak department sowang jerk pompuannyeee... bak munge dikelilingi lebah2. Ahakssss

Sepanjang aku bekerja disini tak banyak bende yang aku pelajari, yelah kejenye pun lebih kurang same je ngan tempat keje lame. So just follow jerk laaa... i followwwww... Tak sedar plak tau-tau dah setahun aku keje kat sini. Aku tersedar pun sebab aku bace entry salah sorang kawan blogger aku, rupe-rupenye dia pun baru setahun keje kat kampeni baru dia. Hehehehhh... samelah kite Mala.

 

Hmmm okeylahh sambung citer len kali plak. Dah takde modal nak menulis walaupun story manyakkkkk giler... Hasil tulisan aku yg semakin hancussss... gara-gara ape ehhh??? Adessssss aku pun tak tauuu....

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.