~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Bila Budak Tadika Main Futsal

Hahh korang tengoklah sendiri ragam budak2 tadika bila bermain futsal. Serius aku cakap... mmg lawak sesangatlah dengan gelagat yg dia orang nie buat.

Opsss mane aku dapat gambar budak2 tadika nie main futsal, haaa nie semua sbb aku ikut M.Ya aku bawak anak2 murid dia main futsal kat Kg Pok, Gelang Patah. Perlawanan futsal antara budak2 tadika Dun Nusajaya.

Korang paham2 jelah kan ragam budak2 berumur 6 ngan 5 tahun bile kejar bola sebijik kat tengah padang. Dia orang nie kan tak tau undang2 sangat so macam2lah yg jadi mase pertandingan tu. Ade yg siap pegang bola kat tengah padang and bawak lari, sayang aku x sempat snap. Lepas tu ade gak yg Ref dah tiup wisel pun dia orang nie still menggelecek bola sampai ke luar padang. X kurang jugak yg berebut bola ngan geng2 sendiri. Adesss kalau aku nak citekan 1 persatu ragam budak2 nie mmg x habis sampai sok pagi.

Itu ragam budak2, cikgunye pulak makcik aku laaa tu.. konon2 dengan kompidennya ckp ngan aku malas nak sorak anak murid dia sbb sakit tekak. Tp belum sampai 2 minit anak murid dia kat dlm padang dia dah berlari dan bersorak bagai nak rak memberi arahan kat anak murid dia. Heheheeh... Aku dah tau dahhh perkara nie mesti terjadi punyee.. Hmmm cakap je malas nak sorak tp panas punggong bile tengok anak murid dok senyum2, berdiri mcm patung cendana termenung ngan berbual sakan kat tengah padang.

Kesimpulannya ragam budak2 tadika mase main futsal sabtu lepas mmg wat penonton seperti aku x kering gusi, x rugi aku meluangkan mase menjadi penonton dan tukang sorak. Heheheee...

2 Ng0mel-ng0mel:

Umie said...

ko tgk futsal ke raja lawak nie??

kekekeke

Lieya said...

Umie--> Hmmmm aku rase la kannnn pertandingan yg aku tengok tu more tu Raja Lawak versi kanak2. Hahahaha

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.