~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Pemasangan Bendera Johor Sempena Perasmian Sultan Johor di JSNAC

Yezzaaa selepas 2 hari bertungkus lumus memasang bendera pada tiang2 yg tersedia, akhirnya bendera2 Johor telah pun berdiri tegak di sepanjang highway Perling menuju ke arah Pusat Pentadbiran Baru Kerajaan Johor (JSNAC). Walaupun tugasan2 memasang dan memacak bendera tu bukan kerje aku, tapi aku menghela nafas lega sebab nie semua kerja2 yg dipertanggungjawabkan ke atas department aku. Puehhh jugaklah memintak pertolongan daripada warga2 Nusajaya juga warga2 contractor dan akhirnya membuahkan kejayaan bersama. Bayangkan laaa kalau takde pertolongan dari mereka nie semua bendera nak dipasang semua sekali ade 750 unit, haaaa mau muntah hijau kuning merah biru kalau kene pasang sensorang. Dah le nak pasang bendera ke tiang tu punye seksa. Naik melecet tangan2 depa semua, opss sekali lagi bukan tangan aku sebab aku punye tugasan wat arrangement lain ye. so part pemasangan nie aku jadi pemerhati je... ehehehe... Ape pun tenkiuu sesangat pada mereka yg tak jenuh membantu. Tunggu plak time membuka bendera selepas Sultan Johor wat perasmian kat JSNAC sok. Huhuuuu nak lambai tangan kat Sultan Johor la sok... ekekekeehhhh...

2 Ng0mel-ng0mel:

nURmALa mAZLan said...

Wakkkk….apa ni kak, muntah hijau kuning merah biru..wek!!!!! apa pun tahniah sbb dah Berjaya pasang bendera johor

Lieya said...

Haahaaahaaa tu saje nak bg orang lain dpt bayangkan betape seksenye jike kene wat keje sensorang tanpe bantuan orang lain. Pastu kasi Mala muntah same dengan ayat2 mcm tu...Hahahahaaaa (ketawe sejahat2nya)

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.