~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Allah Lebih Tahu!!!

Sesungguhnya Allah itu lebih mengetahui dari segala-galanya, buruk -baiknya dan mengapa DIA menguji kite seperti mane yg kite terima kini, dan sesungguhnya setiap yg berlaku itu pasti ada hikmah disebaliknya, yg tidak kite ketahui.

Semalam petang aku pegi melawat kawan baik aku Nolie, kat HSI Johor. Kesian Nolie sbb dia dah kehilangan baby dia, yg meninggal di dalam kandungan selepas membuat pemeriksaan lanjut di HSI hari rabu yg lepas. Jadi hari ini doktor akan mengeluarkan baby Nolie yg meninggal tu dengan babynya yg masih hidup, xtually Nolie nie pregnen anak kembar. Tersangatlah sedih bile aku terima berita dari suami Nolie pada hari rabu yg lepas. Iskk aku lak yg sedih, ape lagi Nolie yg membawa babynya selama 8 bulan di dalam kandungan. Ye... mmg itulah yg Nolie rase pada pandangan mata kasar aku Nolie amat menyedihi kehilangan anak kembarnya yg seorang tu. Walaupun Nolie masih boleh tersenyum dengan kawan2 yg melawatnya semalam, tp aku pasti Nolie benar2 dalam keadaan sedih dan tertekan. Sape yg tak sedihkan!!!

Pasti ada hikmah di atas ape yg telah berlaku ini, dan kini aku masih menanti khabar berita dari suami Nolie. Sesungguhnya kerisauan yg beraja di hati aku kini. Ya Allah engkau selamatkanlah sahabat ku Nurul Hana binti Aini dan juga anaknya, sesungguhnya Engkau maha berkuasa lagi maha mengetahui segala-galanya.

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.