~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Aduhhh Sakitnyeee...

Hahhh inilah hasil yg aku dapat mase merewang kat uma sepupu aku minggu lepas di Rawang. Baru mula nak merewang dah dapat tanda kenang-kenangan. Isk isk iskkkkk... Tangan aku terkene pisau yg dipegang oleh sepupu aku yg sibok nak menetak bawang putih, aku plak mase tu nak ambil seguni bawang kecik yg ade depan sepupu aku. Aku tak perasan sepupu aku melibas, sepupu aku pun tak perasan aku menghulur tangan nak mengambil bawang. Tau2 tengok dah terbelah tangan aku nie haaa, nampak segala isi perut tangan aku. Terus aku dibawak ke klinik untuk mendapatkan rawatan. Dapatlah 5 jahitan, dan jangan tak percaya hanye kerana luka sekecil ini telah membuatkan aku pengsan sekejap kat klinik. Adesss biasalaa aku nie kan mabuk darah. Tak pasal2 sepupu2 ngan mak aku kene mengangkat aku bawak masuk ke bilik rawatan. Hehehee... Tapi luka kat tangan aku nie pun dah baik dah, jahitan pun dah dibukak 5hb Jun tuh hari, so skang tinggal parut. Tengah pakai losyen vitamin E utk hilangkan parut. Tu pun kalau ilang... Kalau tak hilang terima jerk laaa yg tangan aku nie dah berparut... Huhuhuhuuuuu

7 Ng0mel-ng0mel:

~ eila'z ~ said...

Ishh...ishhh..ishh nasib baik sikit jerk... klu tak... kurang seribu duit hantaran...huhuhu

Eida said...

walaupun luka kecil... tapi kalu nampak darah... rasa ngeri jugak... lemah lutut!

Lieya said...

Eila-> Dan seb baik kene kat tangan, so takde la nak nampak sangatkan...

Eida-> Itulah pasalnye... sampai siap pengsan2 kat klinik sebab mabuk darah.. hukkk hukk hukkk wat malu jerkkk...

nURmALa mAZLan said...

merewang kat rawang..hehehe~ leh buat pantun dua kerat

Fieza said...

alahai....ngilu dan pilu... huhuhu... pakai losyen vitamin e yang bekas dia warna coklat, elok tu tapi amik masa sket...masa aku eksiden, aku pakai tu le...so far so good...sian ko...aku plak tgk jadi sakit

Lieya said...

Mala-->Hahhh mmg bley wat pantun 2 bekarat. Hehehehe...

Fieza-->Ha aku pakai losyen tu la skang nie, aku tersalah tulis lak kat blog, ade tulis vit A. Hehehe Vit A tu utk ape... tuh laa tengah sabar menyapu losyen tu...

silly me said...

kat rawang tak carik kawan, patut arr kena potong!!!!!

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.