~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

11 August 2009

Perghh sudah terlalu lame aku tidak mengupdate blog aku nie. Bukannya xde cerita, melambak2 citer yg aku simpan dalam perjalanan hidup aku nie tp tuh la oleh kerana penyakit M aku lebih besar dari R telah menjadikan aku simpan segala cerita suke duke aku di jauh dilubuk hati. Ceewwaaaahhh macam beriaaa je aku nie kan. Hahahaa.. ape pun citer pun citer aku kan blog pun blog aku so suke aku la nak mengomel ape. Cume kepada kawan2 yg suke membace, kalau adelaa so sorry pasai aku lame x update blog aku nie. MALASSSS sangat sangat skang nie, x tau la pasaiii ape. Aduyaiiiii.. So dipermulaan cerita untuk minggu ini dan bulan kemerdekaan niee.. haaa aku nak kongsi menu lunch aku. Hehehehee... xde la menarik sangat pun, tp oleh kerana nie fist time aku jumpe air nie kan so aku jadi jakunnnn sesangatttt... ehehehe... korang tengok jerk la pic yg ade kat bawah tu. Huhhhh terliurrr dak tengok air tu. 1 tu air Teh C special dan yg 1 lagi Bandung C special. Yummyyy yummy rase utk air teh aku tu macam ala2 cendol pun ade. Hehehhe.. yg bandung tu plak rase bandung laa.. ahahha cume dia ade mix skit flavour lain dr yg lain. Ape pun mmg sedap. Kat mane aku dapat minuman nie, alaa dekat je ngan tempat keje aku. Kat cafe JSNAC. Tadi tenghari aku ngan K. Jijah p melencong ke sane memandangkan aku nie x penah menadah perot kat situ so kami mengambil keputusan untuk mencuba makanan kat sane. Menu untuk makanan aku ambil mee goreng mamak dan K. Jijah plak char kuey tiaw Penang. Rase ok laaa... sedang2 elokkkk.. ehehehe.. ok guys will rite down later. Ade keje nak buat daaa... see u next session ok.

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.