~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Say NO to H1N1

Hahhh skang sibok kat tv kat mane2 media elektronik ataupun megatronikk yg kronik pasal virus ba alif ba ya atau lebih glemer lagi dengan H1N1 nieee... Hari nie kat opis aku gempar dengan berita yg mengatakan salah seorang staff ditempat keje aku dah ade yg terkene tempias H1N1 nie. Aduyaiiiiii smua staff kat opis aku skang disunatkan memakai mask. Haa korang tengok tuuu, aku dah mula memakai mask walau pada hakikatnya aku rimas. Korang paham2 jelaa, aku nie berkace mate lepas tu pakai mask tu plakkk haa naik berkabus mabus la cermin mate aku tu haaa.. isk isk iskkk nak ke tak nak, suke ke tak suke ke kene pakai jugak mask. Daripada menyerang aku lebih baik aku amik langkah berjaga2 dari skarang nie. Kene lak aku tengah sesema dan tengah batuk2 nie. Lagi lah kene pakai. Boleh MC nie gamaknyaaa.. ehehehe... anyway hopes kami semua selamat dari virus H1N1 yang sedang menular dengan riang rianyeee.

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.