~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Raya laaa

Sesi berMAAFan.. -ERROR- tiada sesi bermaafan beramai2 pasai aku beraya 4 branak ajo.. huhuhuuu sodih di pagi rayo.. meleleh ayo mato kami 4 beranak mengenangkan nasib badan...
Sesi beRAYE SAKAN - Location Seluruh Taman2 di Pasir Gudang, ahahah tipu2 di taman teman yg ade sanak saudara aje ok!!!
Sesi bermain BUNGA API & MERCUN - Rayo ke-2 baru la adik-beradik aku juga sepupu sepapat dtg bertandang ke uma mak bapak aku. Haaaa baru la meriahhh.. yihaaaa...
Seperti yg aku tulis kat atas, tahun nie aku beraya 4 beranak aje, adik beradik aku yg ramai tu kan (2 org je) ahaha tak balik beraya pasai memasing kene beraya uma mak mentua. A.Long balik pada malam raya pertama dan A. Ngah pulak langsung tak balik pasal org uma dia bersalin 2 hari sebelum raye. Bayangkan lah betapa sedihnye kami dipagi raye. (Cube bayangkan kejap ok) Tengok uma orang lain meriahhh je di malam dan di pagi raye, uma aku lak sunyi sopi aje. Tapi kesedihan kami terubat bile A. Long juga Makcik dan sepupu2 aku sampai pada malam raya pertama. Yihaaaa seronok sesangat pasal uma mak bapak aku meriah ngan gelak ketawa, dan bayangkan betapa gumbiranya kami sekeluarga...SeLamat Hari Raya...

2 Ng0mel-ng0mel:

nURmALa mAZLan said...

alahai...
rasa rugi sgt x amik gambar masa ktia nyer sesi bermaafan aritu..ye arr..tgh berdrama bagai..ahahaha~

eppylife said...

kemeriahan itu disebabkan epy la....hehehhehe

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.