~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Majlis Khatam Al-Quran

Nie dia gambar Majlis Khatam Al-Quran anjuran Yayasan Islam Terengganu dan kampeni aku. Tapi byk gambo posing nie dr gambar budak khatam. Hehehe... biasa laa aku dan kawan2 yg pantang jumpe camera. Gini la jadinyeee... seb baik korum x cukup, kalau cukup hentah pesen ape lagi gambo kami nie haaa.. Ntah ape2 jerk la kami nie kan. Tajuk sikit punye bestttt.. sekali tengok gambar aku yg banyak. Nak buat camneee.. dah time bertugas xdan nak amik2 gambokan, tu pun seb baik kawan aku sempat snap 1 gambo bebudak tengah mengaji. Harapkan camera aku,langsung xde gambar budak2 khatam. Ade gambo yg budak opis aku amik, tp dia belum download lagi kat kampeni punye web. So malas nak tunggu korang tengok jela gambo yg ade ehh...

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.